Noen som vet ?

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Jeg må kjøpe ett helt "nytt" kleskap til gutten min i str 92, han har ingenting i den str..
så hvor kan man få mest mulig klær til billig penger? noen som vet det..
hvor sparer jeg mest penger visst jeg handler på salg? [:)]
har bare 1000 kr jeg kan bruke, så kan ikke være dyre butikker..

Håper noen har peiling![:)]

Sparkjøp, Cubus og HM har en del salg hvertfall, muligens Lindex og Kappahl har også [:)]

Tror det er en del salg på HM og der er det jo veldig mye fint også hadde man bare hatt råd til å kjøpe..

Ett lurt tips er å prøve å kjøpe en del nå i større str så har du og du vil slippe å måtte kjøpe så mye på engang.
Ellers så er det mye fint brukt tøy på finn.no.

ORIGINAL: Senator Malin

Mange butikker har jo salg nå.. HM og Cubus f.eks.

Men vettu hva. Om du er interresert selfølgelig. Gutten min har vokst ifra 92.. Jeg kan godt sende deg noe om du vil..? Har ikke bruk for det alikevell vi.. Skal ikke ha flere unger med det første heller.

Jeg sier ikke nei til det, kjempe snilt av deg altså!![:)]

ORIGINAL: Kløpulver

Tror det er en del salg på HM og der er det jo veldig mye fint også hadde man bare hatt råd til å kjøpe..

Ett lurt tips er å prøve å kjøpe en del nå i større str så har du og du vil slippe å måtte kjøpe så mye på engang.
Ellers så er det mye fint brukt tøy på finn.no.

Ja, hadde tenkt å kjøpe mest i 98.. men trenger en del siden han går i barnehagen..
han fikk noe til jul, men mest i 104.. skjønte ikke helt greien med det, men men..
jeg få sikker tak i noe på salg.. ![:)]

Bruker stortsett H&M til mine. Varer akkurat til de sliter ut klærne eller vokser fra dem uten at vi må ruinere oss hver gang de trenger nytt. [;)] Slipper også å få spader hvis klærne får hull eller flekker som ikke vil bort. [8D]

ORIGINAL: Sicily

Bruker stortsett H&M til mine. Varer akkurat til de sliter ut klærne eller vokser fra dem uten at vi må ruinere oss hver gang de trenger nytt. [;)] Slipper også å få spader hvis klærne får hull eller flekker som ikke vil bort. [8D]

hehe, her slites ikke klærene så fort ut enda.. har bare hatt nameit til han nå, men det går ikke denne gang!![8D]

ORIGINAL: Heijdii

Men vettu hva. Om du er interresert selfølgelig. Gutten min har vokst ifra 92.. Jeg kan godt sende deg noe om du vil..? Har ikke bruk for det alikevell vi.. Skal ikke ha flere unger med det første heller.

Skal se hva jeg finner i mårra [:)]

Jeg kan betale porto, bare gi meg en lyd når du vet evt hva den blir så får du penger så fort jeg får..!![:)]

ORIGINAL: idapjus

finn.no

kjøpt der en gang, da betalte jeg 800 kr for en kasse med hullete bukser og møkkete gensre.. aldri igjen![:o]

Skal se hva jeg finner i mårra [:)]

Jeg kan betale porto, bare gi meg en lyd når du vet evt hva den blir så får du penger så fort jeg får..!![:)]

Ja, får se ann litt hvor mye det er. Regner med jeg kjøper en sånn smartposteske i minste str og stapper den [8D]

[:D][:D]

ser den har blitt nevnt en del ganger, skal innom der !![:)][:)]
tusen takk for svar alle sammen!![:)]

Back
Topp