Noen som vet??

Leverihåpet

Gift med forumet
Jeg er sprayer for andre gang, og etter å ha lest ett innlegg her inne så ble jeg selv litt usikker her.
Uviten[&:]

Men det som er det er at jeg begynter spray 22.des og i dag er det en uke siden start. Men poenge mitt er da at jeg begynte rett på den spray flasken som jeg sluttet med sist som var igjen litt over en halv flaske av.
Så når jeg leste dette innlegget her inne om at en skal begynne på ny flaske for hvert begynte fosøk slik at man får rette doser i fht flaskene.
Så stod det også at en mister "effekten" virkestoffet av den påbegynte flasse.
Er det tilfelle? Har jeg nå rotet det til med denne starten nå da?? Off...[&:][&o]

Men det jeg gjorde i dag da etter å ha lest innlegget til vedkommende var å løpe rett på apoteket i dag var å kjøpte nye flasker. ( en pakke har 2 flasker)
Så det begynte jeg med i dag. (sprayer 4 ganger daglig).

Så tror dere det er safe likevel og at ikke noe er ødelagt nå??

Også noe annet: Jeg har ikke samme bivirkningene heller denne gangen. Det som er annerledes nå er at jeg ikke har disse hetetoktene enda, men hodepinen er der. Og denne gangen har jeg veldig hovne og ømme bryster. Hummm hva er normalt når en går på dette da?

Forumet jeg leste dette på var hos: Glemt en spraydose..HJELP

???

Vet ikke hvordan dette er.. Men er vel noe med hvor lenge den er holdbar etter å ha vært i bruk..
Men sikkert noen andre skjønne damer her inne som kan svare deg..

Selv har jeg alltid begynt på ny flaske på nytt forsøk..

ORIGINAL: mklu83

Vet ikke hvordan dette er.. Men er vel noe med hvor lenge den er holdbar etter å ha vært i bruk..
Men sikkert noen andre skjønne damer her inne som kan svare deg..

Selv har jeg alltid begynt på ny flaske på nytt forsøk..

Jeg åpnet den siste sprayen som jeg fortsatte med okt/nov. men den gikk ikke ut på dato før i 2011.

ORIGINAL: Nesing

Tror ikke du skal være noe redd for dette! 100 % sikker er jeg ikke, men så lenge flasken inneholder mye medisin skal det ikke være noe problem. 

Håper for min del det ikke er noe å stresse med, men begynte på ny likevel hehe for å være på den sikre siden. I natt begynte hetetoktene også så da er jeg litt mere safe hehe:)

Hei!

Hadde akkurat tenkt å høre hvordan det gikk med deg, så så jeg denne:-)
Jeg har ingen bivirkninger enda, kjenner det stresser meg litt...Men "alt" er vel normalt[&:]

Håper du har hatt en fin jul så langt!

ORIGINAL: lbo

Hei!

Hadde akkurat tenkt å høre hvordan det gikk med deg, så så jeg denne:-)
Jeg har ingen bivirkninger enda, kjenner det stresser meg litt...Men "alt" er vel normalt[&:]

Håper du har hatt en fin jul så langt!

Hei hei,

Jo her går det bare fint. Fikk mens i dag så da er det ikke lenge til jeg skal sprøyte:). 8.jan går for det.
Har fått bivirkninger jeg hehe... Får det ganske fort egentlig. Hetetoktene kom i natt så det ble lite søvn samt masse hodepine di siste dagen. Er plaget med bihulebetennelse så det er vel så som så.
Ellershåper jeg spendt på at alt går bra videre:).
Hvordan går det der da??

Fikk mens på torsdag, så er fornøud med det[:D] Ellers er det lite bivirkninger...Starter med sprøytene den 6.januar...Enn du? Så ultralyd den 15., det er jo bare 14 dager til!! Så håper jeg alt er som det skal da, slik at vi starter uttak den 18. januar...For da slipper vi å kjøre så mye fram og tilbake og ikke minst så slipper vi å vente så lenge[:D]

Har hatt en fin jul, men gleder meg til hverdagen starter i grunn også...hehe...[;)]

ORIGINAL: lbo

Fikk mens på torsdag, så er fornøud med det[:D] Ellers er det lite bivirkninger...Starter med sprøytene den 6.januar...Enn du? Så ultralyd den 15., det er jo bare 14 dager til!! Så håper jeg alt er som det skal da, slik at vi starter uttak den 18. januar...For da slipper vi å kjøre så mye fram og tilbake og ikke minst så slipper vi å vente så lenge[:D]

Har hatt en fin jul, men gleder meg til hverdagen starter i grunn også...hehe...[;)]

Jo fikk mens 29. des. så jeg er på slutten av mens. Sprøyte start 8.jan og ul 14.jan... Hvis det er slik jeg tror og håper er det uttak tirsdag ved RH. Spendt og har nedtelling hehe... Godt det går godt med deg IBO.

Julen her har også vært kjempe:). Og nyttår var koselig sammen me mann og barn...
Ellers skal det blir deilig med hverdag igjen

Back
Topp