Noen som vet?

fano

Gift med forumet
Jeg lurer på innsemineringsforsøk jeg. Hvis sambo har dårlig kvalitet, kan vi få tilbud om inseminering? Hvor mye koster sånne forsøk?  Kan vi få dette selv om vi har hatt 3 icsi forsøk? Hvordan funker sånne ting? osv....fortell det dere vet

Hmmm.....hvordan funker dette med eventuelt med donorsæd? Vi snakker om alle muligheter vi har vi nå, sånn at vi har undersøkt alt hvertfall. Ikke rart man blir smågal i hode sier nå jeg.

Her var det mye info og sette seg inn i. Kampen med Nav skal vi ta, men det kommert il og ta så lang tid at innen vi får avslag først, og så svar på anken så er jeg jo gammel og grå i for alel vet jo at disse menneskene ikke er skapt for fart [8|] Jeg skal jo inn på etterkontroll nå 26 november, og skal ta undersøke og få info om muligheter vi har. Skal også prøve og tyne ut litt dokumentasjon på hva som har skjedd om de tar seg tid til det.
jeg har undersøkt litt på klinikker i Danmark, det viktigste for oss nå er priser.
 Nesing:

Dette var veldig god info. Fos oss nå spiller det ingen rolle om det er donor eller min samo sin sæd, vi vil bare skape et barn sammen og det vil bli like elsker alikevel. Så vi holder alle dører åpne, og derfor greit og vite hva man kan forberede seg på [:D][:D][:D] Tusen takk [:D]

Back
Topp