Noen som vet

~Kathrine~

Forumet er livet
Heisann!

Er det noen her, eller noen som vet nåkka om det å være gravid å fremdeles ha mensen????
Veninna mi har nettopp vist seg å være gravid i 4 mnd, har mensen enda å ville kansje ha det hele svangerskapet. Men hun har ikke vært på alle utredninger enda, fikk vite det på fredagen.

Syns det høres skummelt ut, å merkelig!

Noen erfaringer???

Kathrine

Hei!

Jeg ble gravid i mars...Hadde mensen som den skulle, varte like lenge, og trodde derfor at jeg ikke var gravid...
Etterhvert så begynte jeg å blø utenom mensen,og mistet da i slutten av mai.... Hadde da visst at jeg var gravid
i ca 3 uker... Skal si jeg fikk litt sjokk (var jo kjempe gla), men man leser jo overalt at man mister mensen ved graviditet.
Men legen min sa at noen har mensen, gjerne første tiden, og at det er helt normalt... Så da vet jeg da det neste gang, så vil nok
alltid teste...

Klem
[:)]

Jeg hadde mensen i to måneder når jeg ble gravid.. så jeg ante ingenting jeg.. Men de legene jeg var hos sa at det ikke var farlig i det hele tatt, heller normalt! Så ingen grunn til bekymring[:D]

Takk skal dere ha [:D]
Hun er SÅ bekymret, visste ikke helt hva jeg skulle si eller trøste henne med. Hun er redd for at det er noe galt, eller at hun er på tur å miste. Hun ville bli gravid, men var ikke direkte i prøveperiode..de ville ta det som kom. Så hun hadde naturligvis ikke tatt noen tester da.

Men det er flott å høre erfaringer om det, har sjekket litt på nett om det. Men fant fint lite!!!

Kathrine

Nei litjpia det aner jeg ikke, men har tenkt på det samme! Snakk om å skape seg enda et håp [:D][:D]
Nei uff får vell bare slå meg til ro med at det er IKKE vanlig. Hun venninna mi var på en tilfeldig legetime, trudde ho hadde urinveisinfeksjon siden ho sparng på do å tissa hele tia, men neida!! Hun var gravid [:)]
Å dem er kjempe glad for det....

kathrine

Hei ~Katrine~

Mamma hadde mensen i 4 måneder når hun gikk gravid med meg. Visste ingenting før hun begynte å legge på seg uten grunn. Alt var normalt da!!

Satser på at det samme gjelder for venninna di!!

Tenk om vi alle prøvere egentlig er gravid.. Det hadde vært noe! Bare la tanta komme! Vi tror ikke noe på det! [;)]

ja man begynner jo å lure når det faktisk går an.....

men legen min har altid spurt om siste mens når det har vert noe,å sakt at "ja da er du iallefall ikke gravid"men det går jo an........

greit å ha i bakhode....[;)]

JA det hadde vært nåkka tullmusa [;)] At det er VI som lure tanta, å ikke omvendt!

Ja håper åsså det monicabebe at alt er bra med venninna mi...nu som det har gådd noen dager kommer det opp at fler & fler faktisk har hadd mensen noen ganger selv om de er gravide.

kathrine

Er du nordlending ~Kathrine?

hehehe, tullmusa! Kult om vi lurer tanta alle sammen[:D]

Jupp tullmusa, fra Tromsø [:D]

Du da?

Ja, nordlending, men mer sir æ ikke enda.. Har funn ut at æ ikke ska si det før æ e i uke 12, men det kan jo ta si ti! [;)]

*FNIIIIIIS*

kathrine

Søstern min hadde mensen til hun var 4 mnd på vei. Helt tilfeldig at hun fant ut at hun var gravid, skulle på en årlig underlivssjekk! Men niesen min lever i beste velgående, så det gikk bra det!

Godt å høre pebbles [:D]
Veninna mi er åsså 4 mnd å vei [:)]

Kathrine

Hei Kathrine.

En venninne av meg fant ikke ut at ho var gravid før ho var 5 mnd på vei for ho hadde mensen hver mnd fram til det, så alt er nok bra med venninnen din.

hei
moren min hadde også mensen da hun var gravid med sin første, det viste heller ingen hcg i urinen. Hun måtte på ultralyd for å se at hun var gravid. Og alt gikk kjempe bra med både mamma og søstra mi (som nå er 28 år[:D])
Så det er alltid håp i hengene snøre jenter.......[:D]

Back
Topp