Noen som vet??

løven

Glad i forumet
Hei er forresten ny her! Men lurte på om det var noen her som vet hva det vil si å ha hvite blodlegemer påvist i urinprøven? venter på svar fra legesenteret, men det tar så lang tid syns jeg. Blir litt bekymret når en ikke får info fra legekontoret.....Er 22 uker på vei.

Vet desverre ikke - men jeg skulle tro at du hadde fått beskjed umiddelbart om det hadde vært noe alvorlig..

Håper du får svar snart.."klem"

Vet heller ikke, men ville ønske deg lykke til og sender opp en bønn om at alt er bra med mor og barn..[:)]

Takk for svar, får vel nesten bare vente å se. Kjenner masse liv i magen så alt er nok bra. Vet noen hvordan jeg får laget en ticker? Har store problemer her jeg ...he he...

Er nok ikke noe farlig...De har sikkert urinen inne til dyrking,og hører du ikke noe er det gått bra![;)]
Lenge siden du var hos legen!?

Ja, det vet jeg..
har laget en oppskrift som ligger her:

[link=http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=9193]Klikk på denne teksten for å få oppskrifta på tickere[;)][/link]

Nei var hos legen 16. august og da var alt ok, har hatt en UVI etter dette. kanskje den ikke er helt borte? Det er så kjedelig å gå å vente på svar synes jeg. En liten ting til... har noen hørt om at morkaka ligger på fremre vegg? Har dette noe å si for fødselen tro? Skal på UL 8. sept. Masse spørsmål ...

takk får prøve om jeg får det til!!

Takker for tips om tickeren. Kjempe grei oppskrift.

Hei!
hvite blodlegemer er det samme som leukocytter og det kan bety at det kommer med litt slim/forurensning i prøven. Kan også være tegn på urinveisinfeksjon, men da er det oftest litt blod og proteiner i urinen også. Legen har nok sendet prøven videre for å sjekke om det er bakterier i den. Har du fått behandling for UVI etter at du hadde leukocytter i urinen(første innlegg)? Eller er det påvist igjen etter avsluttet behandling? Regner med at du har fått antibiotika for UVI'en

Takk for svar. Ja jeg fikk antibiotika for UVI og dette ble påvist etterpå. Håper det bare er litt gufs som har fulgt med.

Ja da kan det godt være at det bare var litt forurensing utenfra. Hadde du symtomer på UVI sist? og er de helt borte nå, så er nok alt bra, hvis ikke kan du jo ringe legekontoret å spør etter svar på den siste urinprøven din, evt spør om du kan få komme med en ny, som de tar en urinstix av. Vask deg nedetil før du tar prøven, og prøv å skill kjønnsleppene fra hverandre, ta og fra midtstrålen (tiss litt først, så ta prøven, og så tisser du resten)
Lykke til...

Da får jeg ringe i morgen og høre. Ja hadde symptomer før kuren og nå har jeg ikke symptomer på noe. Det hadde jeg kjent for jeg har hatt kronisk UVI i mange år. Men tusen takk for et veldig bra svar. Tok siste urinprøve om torsdagen så da har vel svaret kommet i morgen tenker jeg, for den ble sendt inn til dyrking [:D]

Hva er UVI??????

ORIGINAL: mamma84

Hva er UVI??????

Hehe.. UVI er urinveisinfeksjon[:D]

En UVI er urinveisinfeksjon, noe som jeg har men er symptomfri så da trenger jeg ikke behandling.

Back
Topp