noen som vet..

Troublemaker2.0

Forumet er livet
sånn ca hvor lang tid nav bruker på utbetale sykepenger..? sykemeldingene mine ble ikke sendt fra arbeidsgiver før på mandag som var nå, men det var sykemeldinger fra november og desember.. regner med jeg må vente en stund før jeg får pengene, men noen som vet ca hvor lenge..? [:)]

Tror ikke Nav utbetaler utover sin faste utbetalingsdato. Her er det i alle fall 25. i hver mnd, men dette kan sikkert variere fra kommune til kommune.

Du blir i alle fall å få en fin utbetaling når du får pengene[;)][:D]

ORIGINAL: MiniMoi

sånn ca hvor lang tid nav bruker på utbetale sykepenger..? sykemeldingene mine ble ikke sendt fra arbeidsgiver før på mandag som var nå, men det var sykemeldinger fra november og desember.. regner med jeg må vente en stund før jeg får pengene, men noen som vet ca hvor lenge..? [:)]

di fleste nav eller tror alle gjør det...
så lenge det er sykemeld for nov/des så pleier dem normalt å legge inn i data system og sette utbetaling når dem har alt dem trenger og da normalt har du pengene samme dag eller dagen etter (alt etter hva bank du har)

men normale utbetalinger er i slutten av månd... og du.. husk og at for des så var det halv skatt utbet fra nav..

med meg så satte di igang utbetaling med en gang dem hadde alle opplysninger fra meg.

jeg har samme problemet som deg, og fikk beskjed fra nav om at de utbatalte med en gang de hadde alle papirene di trenger...!

ORIGINAL: sandnes86

ORIGINAL: MiniMoi

di fleste nav eller tror alle gjør det...
så lenge det er sykemeld for nov/des så pleier dem normalt å legge inn i data system og sette utbetaling når dem har alt dem trenger og da normalt har du pengene samme dag eller dagen etter (alt etter hva bank du har)

men normale utbetalinger er i slutten av månd... og du.. husk og at for des så var det halv skatt utbet fra nav..

med meg så satte di igang utbetaling med en gang dem hadde alle opplysninger fra meg.

ahh supert [:)]

eg er fult sykemeldt men eg får på min faste lønningsdato selv om. Og det er 12.i hver mnd. Dette er fordi jobben min forskudterer lønnen og så får de betalt igjen av nav. Veldig greit. så har vi penger når regninger skal betales og trekkes fra konto. 

Back
Topp