Noen som vet???

Cizza03

Forumet er livet
I dag har jeg virkelig vært rar i kroppen...kjennes ut som jeg skal ha mensen...skal egentlig ha den 20.11.08....
Hvordan er det nå når jeg har gått på spray og sprøyter...utsettes da tr?

Viss jeg ikke tar helt feil så er det klinikken som styrer meg via medisinene...men hvordan gjør de da det med min virkelige syklus??

Men på den andre siden så har jeg masse slim nå,så jeg virker jo veldig fruktbar...men hvorfor har jeg da mens-symptomer og dårlig humør da???

Er så mange tanker rundt oppi hodet mitt,men har ingen å prate med...min mann vet jo ikke mye han,da vet jo jeg mere...hehe[:D]

Er så redd for at det skal gå galt og at tr kommer...[:(]
Men må vel bare ta det med ro så går det bra[;)]

Skal sette eggløsnings-sprøyten i morgen kveld[;)]
Og siste dag med spray...jeeeeey[:D][:D]

tror du ikke det er kroppen som produsere masse egg å sånn og sprayen og slikt kan jo gjøre deg litt hormonell??
så kan jo godt være det bare er alt dette spray og sprøyte styrer og el som gjør at du føler det sånn?? er sikkert store ting som skjer med kroppen oppi sånt.. har ikke peiling men ville kansje tippa det siden du liksom ikke skal ha mensen helt enda å klinikken sikkert styrer alt med medisinene??

lykke til med el sprøyta [:D]

Eg trur det er ganske vanlig å få mensen liknande murring når kroppen produserer så mange folikkelar. Det er og veldig vanlig med masse slim, spesielt på slutten. Klinikken styrer syklusen din så mensen får du ikkje[;)] Den får du evt rundt to veker etter innsett eller forhåpentligvis så venter du med den til etter eit svangerskap[:D] Etter det negative forsøket mitt, kom tr som normalt syklusen etter.

Lykke til med el-sprøyta og foreståande uttak og innsett[:)][:)][:)]

Tror ikke du skal uroe deg over noe av dette...
Disse medisinene vi propper i oss gir oss ganske så forskjellige bivirkninger.
Å føle litt murring og mensen vondt har jeg veldig erfaring med selv også, egentlig i hele sprøyteperioden. Husk at det foregår masse nede i eggstokkene dine nå.
Er jo bare helt naturlig at det merkes på kroppen...

Og din vanlige syklus skal du bare glemme nå, for den har overhode ikke noe å si. Den er reist på ferie[;)]

Vil også legge til at det faktisk er vanlig at kroppen lever lenge på disse medisinene, så det kan godt hende du merker mensenmurringer og diverse andre bivirkninger i lang tid etter endt forsøk.

ORIGINAL: vestlandsjento

Eg trur det er ganske vanlig å få mensen liknande murring når kroppen produserer så mange folikkelar. Det er og veldig vanlig med masse slim, spesielt på slutten. Klinikken styrer syklusen din så mensen får du ikkje[;)] Den får du evt rundt to veker etter innsett eller forhåpentligvis så venter du med den til etter eit svangerskap[;)][:D] Etter det negative forsøket mitt, kom tr som normalt syklusen etter.

Lykke til med el-sprøyta og foreståande uttak og innsett[:)][:)][:)]
syns vestlandsjenta forklarte det bra her[:)]
Litt murringer nå er nok helt normalt.
Lykke til med EL-sprøyta idag[:)]

ååå takk jenter...[:)][:)][:)]
er lettet nå, små gliser og tårer i øyene...har vært så rart...vært litt små redd...
har jo ikke hatt noen smerter,men murringer ja..så fredag var en stressende dag fra før å da merket jeg det vel enda bedre...[:-]

Jeg kom meg ikke inn på bv i går...men fikk satt el-sprøyta...var litt redd for å søle ut medisinen og rote til alt så klomsete som jeg er...haha

Men det gikk bra jenter...nå er puppene så ømme såm bare det...er vel bivirkning på alle sprøytene og all sprayen..[;)]

godt å ha dere nå å få pratet med dere[;)] ikke lett når man ikke har noen å prate med[:(]

Back
Topp