Noen som vet??

Sola1979

Elsker forumet
- Hvor store eggposene er/blir?? Evt før de slipper egget?
- Hvor tykk livmorslimhinnen bør/skal være?

Under normal syklus så slipper eggposene egget når foliklenm er alt fra 20-24 mm, og det kan faktisk forekomme at noen får el før de blir så store også.

Anbefalt størrelse er vel 20-25 mm tror jeg det var, og de som er større er ofte overmodne egg i. Det kan funke med en eggpose på 18mm også.

Slimhinnen er gull slimhinne når den er du jeg kommer tilbake til det, må lete litt husker ikke alt her, skal ha det på hjemmesiden min i Fertility Friend mener jeg.

OK her fant jeg hva jeg har skrevet der:

Good linning between 8-10 mm or more. It is suppose to grown 2.2 mm every other day.

Det betyr at gull slimhinne er 10 mm, men fra 8mm funker det også, og den bør helst ikke være så mye tykkere enn 14 mm ved el. Slimhinnen har en tendens til å bli tynnere med alderen, eller dersom man ikke har nok østrogen.

eggene vet jeg ikke, men slimveggen vet jeg at ihvertfall måtte være 9mm på fryseforsøket føre de gadd å sette inn egg. så 10 er nok veldig bra det da.

Tusen takk for svar Twinannne og Hege!! [:)]
Da er det bare å håpe på at egget ikke var overmodent... Hihi... (ser for meg sånne grønne egg om man koker de for lenge)... [:)]

Back
Topp