Noen som vet

Ida82

Forumet er livet
Vi har jo vært så heldige å få oppleve mirakelet med å få en datter, med hjelp av prøverørsmetoden. Men så har vi snakket litt om at vi vil jo ha en søster eller bror til ho en gang. Og hvis vi ikke får det til sjøl, noe som er stor sjanse for at vi ikke klarer siden jeg har manglende el, må vi jo sannsynligvis ha et forsøk til. Går det inn under de 3 forsøkene? Og er det bare å ringe fertilitetsklinikken å si i fra, eller be om time? Eller må jeg til gynekolog og at han må skrive brev osv, sånn som måtte til ved første gangen vi måtte dette?

Sånn jeg forsto det på legen vi snakket med.
Så får en nye forsøk. Søskenforsøk. [:)]

Som vi fikk beskjed om så får man søskenforsøk, jeg tror du da må gjennom mølla som man har gjort ved de først forsøkene.

Jeg er litt usikker på dette, tror noen har kontaktet fertilitetsklinikken direkte et halvt år etter at babien er født. Men usikker her. Du for spørre, det skader jo ikke å ta en telefon til den klinikken du brukte.

du får rett til tre nye prøverørsforsøk nå ja[:)] Altså tre forsøk pr. barn.

Veit ikke helt om du må ha ny henvisning, men kan du ikke ringe sykepleierne i Porsgrunn og spørre der hva du må gjøre. De har vel journalen din fra forrige forsøk å.

Nydelig jente du har[:)]

Tusen takk for svar. Ble litt klokere, men som dere skriver så tar jeg heller å ringer dem, eller besøker de (er jo nesten nabo med sykehuset[:D])... Bare for å være sikker. Sånn at alt er klart til vi vil begynne på an igjen... Og selvfølgelig så forstår jeg at dem uten barn kommer først, skulle bare mangle!!!!!!

Apple: Hehe ja ho er veldig søt. Kjempe stolt av ho[:)] Og tenke seg til hvor fort tiden har gått med deg og dine små inni magen. Har fulgt med bak skjermen her[;)] Gleder meg til å lese at du har født to søte små[:)] 

Kate: Det var betryggende å lese at jeg har tre nye forsøk. Håper så inderlig at det går bra for dere til høste. Ingen fortjener det mer en deg og din kjære!!! NÅ er det DERES tur!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp