Noen som vet??

klarak

Forelsket i forumet
Jeg har en veninde som er i afrika og jobber på ett sykehus der i forbindelse med noe skole prosjekt.. Hun kommer hjem ca til terminen min, men jeg er litt redd for å la henne treffe den nyfødte jentungen våres med tanke på all verdens bakterier å morsomheter hun kan ha fått med seg hjem... Mulig at jeg er litt paranoid, men jeg tenker som så at det er bedre å være på den sikre siden... Men er det noen som vet om det faktisk kan være farlig for barnet eller ikke?

Joda men tenker ikke bare på bakterier som lever på hendene og sånt men det finnes jo så mye annet fint å bli smittet av å selv om hun ikke er syk eller viser symtomer på noe så kan hun vel fremdeles være bærer av diverse sykdomer. De blir vel ikke vaksinert mot allverdens heller... Sån som jeg har ikke blitt vaksinert for tuberkolose, og i afrika så er jo dette en ganske utspredt sykdom. Selv om venninden min er vaksinert kan hun vel fremdeles være bærer av dette viruset (eller hva det nå er)... Hehe er vist litt omstedelig jeg :)

Back
Topp