noen som vet?

*Bianco*

Forumet er livet
om det er noen plasser de selger skyvedørsgarberobe eller ol som dybden på skapet ikke her dypere enn 30 cm?

Aner ikke.

Men du har ikke sett inn på ikea, da?

ORIGINAL: MrsTomdur

[;)]Du kan jo bare lage hyllene av hobbyplater og så kjøper du dører fra vegg til tak

ja det går jo men er det mye arbeid med det da?[:D]

ORIGINAL: helen79

Men du har ikke sett inn på ikea, da?

har sett men de hadde ikke

Åki.[;)]

ORIGINAL: *Bianco*

om det er noen plasser de selger skyvedørsgarberobe eller ol som dybden på skapet ikke her dypere enn 30 cm?

er ikke 50 cm minste målet i dybden? 60 cm vanligst?

ORIGINAL: suprAnirac

er ikke 50 cm minste målet i dybden? 60 cm vanligst?

vet ikke derfor jeg spørr[:D]

ORIGINAL: Sicily

Skyvedørsgarbderober har jo ikke sider? Man setter jo bare dørene der man vil ha dem? Dørene bestilles etter mål. Så det er jo bare å sette dørene slik at dere får 30 cm dybde. Sånn er det på Elfa sine ihvertfall. Selges blant annet på OBS bygg.

ok men jeg skulle egentlig ha sider jeg !
hva må jeg ha da?dum som jeg er !

Skyvedørsgarbderober har jo ikke sider? Man setter jo bare dørene der man vil ha dem? Dørene bestilles etter mål. Så det er jo bare å sette dørene slik at dere får 30 cm dybde. Sånn er det på Elfa sine ihvertfall. Selges blant annet på OBS bygg.

ok men jeg skulle egentlig ha sider jeg !
hva må jeg ha da?dum som jeg er !

Da kapper du sidene. Skinnene festes jo i gulvet og taket, så det spiller jo ingen rolle.

er det dyrt for dette?[:D] skal være ca 30 cm dybdt med 1 meter eller 1,20 m på lengden!
masse spm hehe[;)]

Er det ikke noe som heter garderobemannen? mener og ha en her , han lager garderobe etter ønsket[:D][:D]

Back
Topp