Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Bianco*
om det er noen plasser de selger skyvedørsgarberobe eller ol som dybden på skapet ikke her dypere enn 30 cm?
ORIGINAL: Sicily
om det er noen plasser de selger skyvedørsgarberobe eller ol som dybden på skapet ikke her dypere enn 30 cm?
Skyvedørsgarbderober har jo ikke sider? Man setter jo bare dørene der man vil ha dem? Dørene bestilles etter mål. Så det er jo bare å sette dørene slik at dere får 30 cm dybde. Sånn er det på Elfa sine ihvertfall. Selges blant annet på OBS bygg.
Skyvedørsgarbderober har jo ikke sider? Man setter jo bare dørene der man vil ha dem? Dørene bestilles etter mål. Så det er jo bare å sette dørene slik at dere får 30 cm dybde. Sånn er det på Elfa sine ihvertfall. Selges blant annet på OBS bygg.
ok men jeg skulle egentlig ha sider jeg !
hva må jeg ha da?dum som jeg er !
Da kapper du sidene. Skinnene festes jo i gulvet og taket, så det spiller jo ingen rolle.