NOEN SOM VET?

nå som di er så store så vile jeg ike tenkt så mye på det jeg..så lenge di har tøy til være så går nok det fint..di sier jo -10..men jeg bryr meg ikke så mye om gradestokken lenger.

så lenge de er godt kledd og ikke ligger i trekk så spiller det ikke så stor rolle tror jeg, Jeg pakker Haakon godt ned i voksiposen og drar den litt opp så han ikke puster den kalle luften rett inn i nesa hvis du skjønner..

Tror ikke det er så farlig lenger som da de var spedbarn. Så lenge man kler de etter været går det nok veldig fint å sove ute. Det gjør Alexandra![:)] Og det er så bra for de å sove i frisk luft att[;)]

Sier vel -10.. Men kjenner an været ute litt, jeg.. Har ikke fått sovet ute de siste dagene, for her har det vært -20  -  -25 grader.. og DET blir for kaldt!!![;)]

hehe, lille varmeovnen min ligger ut i -20 han.. men over da ligger han inne.. [;)] Men bor jo i helt annen "verden" her i Nord. Er de ikke vant med det, så kjenn på magefølelsen. Men så lenge de er varme og gode ville jeg ikke fulgt kuldegradene slavisk..

Back
Topp