Noen som vet??

Cile_mor

Glad i forumet
Satt å tenkte på en barne film/eventyr (vet ikke hva jeg skal kalle det) som gikk på tv da vi var små? Tror det gikk sånn rundt hver påske. Det var mennesker som spilte dyr. Handlet om ei geit og hennes killinger som bodde i en by. Så var det ulve som prøvde å fange bebisene til geita. Å for å unngå dette hadde mammaen en sang hun sang før barna fikk åpne døra. "Mammy's home now you can open the door, don't be afraid now, not anymore..." Filmen slutter med at ulven og geita blir kjærester[8|]

Det jeg lurer på er hva denne filmen heter. Husker jeg syntes den var så skummel, men at jeg bare måtte se den...
Anyone??

Må bare si at jeg posta denne på født i august 2006 først - snakk om å være fjern da...[8|]

ORIGINAL: Teddy81

Den husker jeg!!! Sååå trist da!! [:(] Elsker den! (men husker ikke navnet dessverre...)

Ja ikke sant... hadde vært så kjekt å fått tak i den igjen[:)]

heter rock'n roll wolf[:D]

Den var skikkelig skummel og med ekkel melodi![&:] Never ending story? var det det den hette?

ÅÅÅÅÅ TUSEN TAKK!!! Nå ble jeg glad åsså[:D]

Men fant du ut hva selve filmen heter også??
*orker ikke å lete selv, er bare sååååå lat...[;)]*

ORIGINAL: katrine_w

heter rock'n roll wolf[:D]

Ellers heter den vel "De 7 geitekillingene" på norsk, det er i hvert fall basert på det eventyret?

ORIGINAL: Minerva

Ellers heter den vel "De 7 geitekillingene" på norsk, det er i hvert fall basert på det eventyret?

ja det hørtes kjent ut[:D]

ORIGINAL: Teddy81

Den husker jeg!!! Sååå trist da!! [:(] Elsker den! (men husker ikke navnet dessverre...)

Gode barndomsminner..........mmmmmmmmmmm

Filmen heter "Med Grimm og Gru". Den kommer på NRK3 lille juleaften kl. 20.00

Back
Topp