Noen som vet

**POPPSI**

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2014
Snøkrystallene2021❄️
Vi skal fortelle guttene at det er en baby på vei, så lenge alt går fint på tul i morgen:happy: vil kjøpe noe det står «storebror» på. Bare noe lite. Et kort, en magnet, bamse el lignende. Noe som har sett noe i fysisk butikk? Bor i Bergen, så butikkutvalg er ganske ok. Har sett litt rundt, men ikke funnet noe:rolleyes:

Vi skal fortelle guttene at det er en baby på vei, så lenge alt går fint på tul i morgen:happy: vil kjøpe noe det står «storebror» på. Bare noe lite. Et kort, en magnet, bamse el lignende. Noe som har sett noe i fysisk butikk? Bor i Bergen, så butikkutvalg er ganske ok. Har sett litt rundt, men ikke funnet noe:rolleyes:
kanskje det går an å lage noe?:) muffins, skrive på en t-skjorte ?kort osv

Bokhandlere har ofte kort, eller sånne bamser med t shorter med skrift på :)

Bokhandlere har ofte kort, eller sånne bamser med t shorter med skrift på :)
Ja ville gjerne hatt en sånn bamse, sånn mann kan kjøpe t skjorte til.. jeg kjørte til er kjøpesenter et stykke unna i går for trodde jeg hadde sett der der, men de hadde ikke..:happy:

kanskje det går an å lage noe?:) muffins, skrive på en t-skjorte ?kort osv
vi tenker å gi noe vi kan pakke inn, for å se reaksjonen.. vi har 2 gutter. Så skal gi det til yngste og se om de reagerer :D

Last edited:
Name it pleier å ha klær med skrift på, men vet ikke om de har med storebror på :shy:

Tenker å kjøpe en hvit T-skjorte til minstemann og skrive storebror med sprittusj :shy:
Spent på reaksjonen når den tid kommer:joyful:

Ja ville gjerne hatt en sånn bamse, sånn mann kan kjøpe t skjorte til.. jeg kjørte til er kjøpesenter et stykke unna i går for trodde jeg hadde sett der der, men de hadde ikke..:happy:

vi tenker å gi noe vi kan pakke inn, for å se reaksjonen.. vi har 2 gutter. Så skal gi det til yngste og se om de reagerer :D
går an å pakke inn ei t-skjorte?:) men skjønner at du kanskje er ute etter ferdig produkt :)

Back
Topp