Noen som vet?

JjHh33

Forelsket i forumet
Hei!

Idag dumpet det ned ett brev fra politiet, at jeg er innkalt som vitne i en straffesak. Kan ikke si det ringer noen bjelle om hva det gjelder heller... problemet er at datoen det er er faktisk termindato :confused013
Prøvde å ringe istad, men kom til feil kontor og de jeg skulle snakke med hadde gått for dagen. Dama jeg snakka med sa at de mest sannsynlig hadde forståelse for at jeg var høygravid, men er det noen som har vært borti lignende? :confused013
Får svar når jeg ringer på mandag, men kjente at dette ble unødvendig stress nå:sick009
 
Jeg har ingen erfaring, du kan sikkert be om fritak siden du er sent gravid. Antar de har forståelse for det. Er nok best å få svar Direkte på mandag, har nok mye å si hva slags vitne du er og om saken er avhengig av deg.
 
Korleis går det? Funnet ut av det?
For ein gongs skuld har ikkje babyverden ein artikkel for temaet, men eg kan ikkje forstå at det skal vere noko problem med fritak i din situasjon.
 
Ble innkalt som vitne i forbindelse med en dødsulykke for mange år siden..den psykiske påkjenningen gjorde at jeg følte meg uvel og ikke ville.
Fikk lov å ta det pr. Tlf. Men merkelig at du er stevnet som vitne uten å få info om hva det gjelder.
 
Har fått beskjed om hva det gjelder, det er en sak som skjedde på jobben i fjor. Det er en tilleggssak i en større rettssak, derfor jeg ikke skjønte noe til å begynne med :happy:
Venter på telefon fra aktor, som bestemmer hva som skjer! Blir mest sannsynlig over telefon hvis jeg ikke har født :D
 
Har fått beskjed om hva det gjelder, det er en sak som skjedde på jobben i fjor. Det er en tilleggssak i en større rettssak, derfor jeg ikke skjønte noe til å begynne med :happy:
Venter på telefon fra aktor, som bestemmer hva som skjer! Blir mest sannsynlig over telefon hvis jeg ikke har født :D

Så bra, unødvendig å bli plaga med oppmøte på den datoen. Man bør jo prøve å hvile seg. Masse lykke til!
 
Det blir over telefon hvis jeg ikke har født. Er jeg på sykehuset slipper jeg telefon også :D
Hihi, det er bra! Da får du privatliv og roa. Gleder meg masse på dine vegne. Snart kommer nurket!
 
Jeg som har sittet å grua meg i hele dag å ventet på telefon, så får jeg melding 5 minutter før at det bortfaller pga tilståelse. Og jaggu slang han ikke på en «Lykke til med fødselen» på slutten :hilarious:
Termin idag, hjelpes meg :D
 
Jeg som har sittet å grua meg i hele dag å ventet på telefon, så får jeg melding 5 minutter før at det bortfaller pga tilståelse. Og jaggu slang han ikke på en «Lykke til med fødselen» på slutten :hilarious:
Termin idag, hjelpes meg :D

Så gådr å høre. :) ❤️ Da slapp du å tenke på det.

Hvordan er formen din ellers? :)
 
Jeg som har sittet å grua meg i hele dag å ventet på telefon, så får jeg melding 5 minutter før at det bortfaller pga tilståelse. Og jaggu slang han ikke på en «Lykke til med fødselen» på slutten :hilarious:
Termin idag, hjelpes meg :D
Så bra du slipper :) får håpe baby kommer snart :)
 
Back
Topp