noen som vet

x1xgaggag

Betatt av forumet
hei. Jeg skal ha mensen ca i den tiden vi skal til forsamtale. er det slik at de rekner sprastart ut fra den mensen eller må jeg vente til neste mens? er det noen som vet dette? jeg vet jo at de må se det an ift hvor tid det er ledig osv, men sont i utgangspunktet, hvordan rekner de det?

Hei du!
Jeg fikk med medisin og time til ultralydkontroll allerede da jeg var til forsamtale. Og da hadde jeg fått mensen en uke før. Så jeg var heldig! Men det kommer nok litt an på kapasiteten ved den fertilitetsklinikken du går til. Du kan jo ringe og spørre på forhånd. Hvis ikke så får du nok svar på det under forsamtalen.

Lykke til! [:)]

Haugesund sjukehus? Da er du heldig! Der er det ikke ventetid, så du komemr helt sikkert til med en gang hvis alt er ok! Masse lykke til med behandlingen og ikke minst resultatet! [:)][;)]

marimari

Heldig om du slipper aa vente ja..Trodde jeg kom til aa bli heldig aa faa det til slik jeg og da jeg hadde mens under forrige konsultasjon, men neida, de tok en blodproeve og sa at jeg maatte komme tilbake til enda en konsultasjon hvor de forklarte litt mer hva det gikk ut paa..Saa naa venter og venter og venter vi [&o]

Så bra! Gratulerer!
Og masse lykke til, dette blir spennende! [:)]

Back
Topp