Noen som vet?

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Kan kommunejordmor henvise til tul? Legekontoret har sånn time på dagen sak, så får ikke bestilt time frem i tid, og nå har jeg ringt hver dag i halvannen uke uten å få time ønsker tul, for å kunne roe meg med det ene eller andre, også har jeg en liten anelse om at det kanskje er tvillinger, vi har ingen private klinikker her i området så får ikke bestilt uten henvisning [emoji58]

Vet ikke svaret på det du spør om, men jeg vil kanskje anta det?

Men hvorfor mistenker du tvillinger? Lurer litt på om det kan være to her selv..

Min kommunejordmor har henvist meg til tidlig ul på sykehuset, men det tar visst tiiiiid å få time veldig utålmodig...

Vet ikke svaret på det du spør om, men jeg vil kanskje anta det?

Men hvorfor mistenker du tvillinger? Lurer litt på om det kan være to her selv..

Har en følelse, også har jeg veldig sprengende smerter i livmora, også er mamma tvilling, så litt sånn generell følelse bare. Også vil jeg gjerne få sjekket at alt er som det skal, mamma hadde et svangerskap utenfor livmoren, så er jo litt redd for det også med tanke på smertene

Har en følelse, også har jeg veldig sprengende smerter i livmora, også er mamma tvilling, så litt sånn generell følelse bare. Også vil jeg gjerne få sjekket at alt er som det skal, mamma hadde et svangerskap utenfor livmoren, så er jo litt redd for det også med tanke på smertene

Ja da kan det vel være arvelig? Blir spennende å se da [emoji4] Får håpe det ikke er noe galt i alle fall!

Back
Topp