Datteren min skal på tur med mine foreldre til Gran Canaria. Lager man fullmakt selv og reiser til politiet,eller er det er skjema hos politiet man fyller ut? har prøvd å google ,men klarte ikke å finne ut av det....er det noen som vet ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fullmakt for å ha med ungen?
Pass er visstnok viktig å ha med på barna.
jeg aner ikke, men enkleste er å sende en mail til politiet og høre om det finnes stander skjema på dette eller om en kan lage det selv...
hos små barn så må man det, husker ikke om bestemor og bestefar måtte ha med når jeg var i sverige med de etter at jeg var konfirmert...Aldri hørt at man må ha en fullmakt for det jeg.
hos små barn så må man det, husker ikke om bestemor og bestefar måtte ha med når jeg var i sverige med de etter at jeg var konfirmert...
De må ha fullmakt med seg ja. Det skal reiseselskapet ha på sin hjemmeside for at du skal kunne printe ut.
Skal man inn i Sverige som norsk statsborger,må man ha med gyldig legitimasjon.
(Sniker fra desember)
Takk for svar vet du om man må på politiet for å få stempel?
med fly så måtte vi ha med passet ;-)Er vel ikke passkontroll inn til Sverige fra Norge ;-)
med fly så måtte vi ha med passet ;-)
Selvfølgelig vet jeg at ungen min skal ha med seg pass. Jeg lurte på om noen visste om man lager fullmakter selv og får den stemplet hos politiet,eller om politiet har et skjema som skal fylles ut.
Beklager.
Det var bare noen på jobb som sa at det ikke var nok med bare fødselsattest. Blanda litt.
(Ikke en selvfølge for meg å vite at man skal ha pass med på tur med barna, da dette blir vår første Jeg vet dyr må ha )