Noen som vet?

Nilema

Forumet er livet
Julimammaer 2016
August 2018
Jeg jobber til vanlig bare 50% men har siden august jobbet ca 100% grunnet sykemeldinger der jeg jobber. Hvis jeg blir 20% sykmeldt nå, er det av det jeg egentlig jobber (20av50)? Eller av det jeg faktisk jobber? Ca 100% innviklet spm, beklager dette :p noen som vet hvor jeg kan spørre evt? :)
 
Trur det blir 20% av den faste stillingen din. Siden stillingen din er 50% kan du jo la værr å sykemelde deg å heller jobbe mindre?? Så jobber du så mye som du klarer :)
 
Trur det blir 20% av den faste stillingen din. Siden stillingen din er 50% kan du jo la værr å sykemelde deg å heller jobbe mindre?? Så jobber du så mye som du klarer :)
Er det jeg har gjort, men taper jo mye penger på det.. Å ikke minst permisjons penger.
 
De kan ikke sykemelde deg utifra at du jobber ekstra. Men jobber du 100% i det du blir sykemeldt og er fullt sykemeldt får du beholde.
Men er din faste stilling på 50 og du stepper inn til 100 uten kontrakt må du si nei til ekstra.
Den resterende 50 prosenten skriver du sikkert timer på?
Men har du avtalt fremover i tid at du skal jobbe og er satt opp kan du bli sykemeldt fra det da du har bundet deg til arbeid.
 
Er det jeg har gjort, men taper jo mye penger på det.. Å ikke minst permisjons penger.

Men da blir det bare 30% arbeid og det er enda mindre lønn og permisjonspenger. Du får permisjonspenger utifra dine 50% stilling + alt ekstra du jobber. Sykemelder du deg 20% får du kunn jobbe 30% da er det bedre å bare jobbe 50% å ikke ta ekstravakter. Men er 50% for mye må du sykemelde dg
 
De kan ikke sykemelde deg utifra at du jobber ekstra. Men jobber du 100% i det du blir sykemeldt og er fullt sykemeldt får du beholde.
Men er din faste stilling på 50 og du stepper inn til 100 uten kontrakt må du si nei til ekstra.
Den resterende 50 prosenten skriver du sikkert timer på?
Men har du avtalt fremover i tid at du skal jobbe og er satt opp kan du bli sykemeldt fra det da du har bundet deg til arbeid.
Oki :) har ei på jobb som er langtids sykemeldt, så vet ikke når hun er tilbake. Jeg får jobbe så mye jeg kan, så lenge jeg kan :) er uten kontrakt. skeiver for hver time jeg jobber ja :)
Takk for svar :)
 
Back
Topp