Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på IKEA forrige uke, og da hadde de i allefallHar ikea slutta å selge babycall? Vi har en neonate som er helt super, men trenger en ekstra siden mellomste er 13 mnd og soverommene er i en annen etg enn stua. Tenkte å bare kjøpe noe billig siden søskenvogn og alt ekstra av utstyr koster en del![]()
Okei, må dra og se da, fant den ikke på nett.Var på IKEA forrige uke, og da hadde de i allefall![]()
Har faktisk sett på avent sine og vurdert det, er det nyttårstilbud?Spørs hvor mye du vil bruke på den da?Vi kjøpte fra Avent på Expert, og den kosta ikke mer enn 369,- i normalpris
Hadde gavekort på 200,- som jeg brukte i tillegg jeg da, så fikk den så og si gratis
![]()
Nei, vi kjøpte i oktober/november en gangHar faktisk sett på avent sine og vurdert det, er det nyttårstilbud?
Har hørt mye bra om den jeg, altså!Var innpå å så nå, godt mulig det blir den![]()
Ja sant. Skal dra å se imårra jegHar hørt mye bra om den jeg, altså!Så blir spennende å teste den ut etterhvert
![]()