Noen som vet?

Astra87

Forelsket i forumet
Har ikea slutta å selge babycall? Vi har en neonate som er helt super, men trenger en ekstra siden mellomste er 13 mnd og soverommene er i en annen etg enn stua. Tenkte å bare kjøpe noe billig siden søskenvogn og alt ekstra av utstyr koster en del :)

Har ikea slutta å selge babycall? Vi har en neonate som er helt super, men trenger en ekstra siden mellomste er 13 mnd og soverommene er i en annen etg enn stua. Tenkte å bare kjøpe noe billig siden søskenvogn og alt ekstra av utstyr koster en del :)
Var på IKEA forrige uke, og da hadde de i allefall;)

Så på jollyroom nå at de har knalltilbud på babycall, hvis dere ikke skulle finne noe på ikea :)

Spørs hvor mye du vil bruke på den da?:-) Vi kjøpte fra Avent på Expert, og den kosta ikke mer enn 369,- i normalpris:-) Hadde gavekort på 200,- som jeg brukte i tillegg jeg da, så fikk den så og si gratis:-P

Spørs hvor mye du vil bruke på den da?:) Vi kjøpte fra Avent på Expert, og den kosta ikke mer enn 369,- i normalpris:) Hadde gavekort på 200,- som jeg brukte i tillegg jeg da, så fikk den så og si gratis:p
Har faktisk sett på avent sine og vurdert det, er det nyttårstilbud?

Var innpå å så nå, godt mulig det blir den :)

Back
Topp