Noen som vet?

Bkno1396832

Betatt av forumet
Hva dette betyr? Bokstavene tenker jeg på, F=festet? K=?? Er tredjegangs, så rart om hodet skulle være festet allerede i uke 32, hun har ikke sagt noe om det heller, bare at han ligger laaangt nede.

Har ikke sett på hva JM har skrevet på kortet mitt de siste kontrollene før ikveld jeg, og nå begynte jeg å lure veldig :-P ImageUploadedByBV Forum1450739144.663352.jpg

Kanskje festet?! :p

Ane dessverre ikkje :) Enig at det hørres rart ut at det va festa allerede i uke 32!

Vet F står for festet, da lilletupp i magen festet seg tidlig hos meg også :-) Jordmor sa også at uke 32 var tidlig, men da jeg har hatt så mye kynnere siden uke 20, var det heller ikke uvanlig :-)

Jeg er førstegangsfødende, er vell enda mer uvanlig når du er tredjegangs - men ingenting er umulig :-)

Knapt festet, tipper jeg.

Jm påsto min også var festet, eller knapt/nesten festet, uke 32, jeg er også tredjegangs. Helt festet er det ikke, men langt langt nede

Hva dette betyr? Bokstavene tenker jeg på, F=festet? K=?? Er tredjegangs, så rart om hodet skulle være festet allerede i uke 32, hun har ikke sagt noe om det heller, bare at han ligger laaangt nede.

Har ikke sett på hva JM har skrevet på kortet mitt de siste kontrollene før ikveld jeg, og nå begynte jeg å lure veldig :-P Vis vedlegget 152190
F =Festet. Men usikker hva hun mener med K. Det står forklaring på bokstavene nederst på skjema, men K ikke står på den.

Aner ikke hva det betyr. Her står det bare HB (hodeleie - bevegelig), og det er det eneste det har stått på leie på mine to helsekort (andregangs), da forrige aldri festa seg ;) Holder en knapp på det som Sara tippet, knapt festet :)

Lurer på om k=knapt:-P For min jm sa at hodet til lillegutt her var "knapt festet" ved forrige kontroll, og hos meg står det: "H/KF", så regner med at det var det hun mente da;)

Back
Topp