Noen som vet?

• Trådstarter Trådstarter Sukkerungen
  • Opprettet Opprettet
S

Sukkerungen

Guest
hva de sjekker på blodprøvene på første svangerskapskontroll?
Dette er mitt tredje barn å jeg har fortsatt ikke fått det med meg :-p

Problemet er at jeg er så utrolig dårlig, får i meg for lite mat og er veldig veldig slapp. Har fått høre av flere nå at jeg ser litt sykelig ut. Jeg går ned i vekt å har absolutt ikke noe å gå på fra før da jeg er skrapa syltynn.
Men blodprøvene fra kontrollen var fine!
Bør jeg bekymre meg? Skaffe ny legetime eller er det hysterisk og bortkastet?

Blodprosent og proteiner i urinen hvertfall, mer vet jeg ikke:p ring inn og forklar og se hva de sier? Prøv å kjøp næringsdrikke på apotek og se om det hjelper litt

Det viktigste dei sjekke er om du produserer antistoffer mot fosteret! Derfor har dei endra rutine til blodprøve mellom 12-16 sv.uke! Dersom den blir tatt for tidlig kan da væra så svakt att da ikkje vise :) godt me har leger og jordmødre som passer på :)

Blodtype, vitaminer, mineraler, elektrolyttene, stoffskifte, og noen til tror jeg, hcg, urin, kreatinin, Blodprosent, jernlager. Også om du har hatt vannkopper, røde hunder osv... Du blir også sjekka for hiv.

Jeg har blodtype o- så må sjekke for antistoffer tre ganger til i løpet sv svangerskapet også

Blodtype, vitaminer, mineraler, elektrolyttene, stoffskifte, og noen til tror jeg, hcg, urin, kreatinin, Blodprosent, jernlager. Også om du har hatt vannkopper, røde hunder osv... Du blir også sjekka for hiv.

Jeg har blodtype o- så må sjekke for antistoffer tre ganger til i løpet sv svangerskapet også

Gjelder det siste alle som har rhesus minus eller bare de med o-? :)

Mener jeg også har blodtype O , må man sjekkes oftere da? Har jo som nevnt to barn fra før men har ikke hørt noe om det i de svangerskapene

Back
Topp