Noen som vet?

Mamma2013

Gift med forumet
Samboern har skrevet ny samværsavtale med sin eks hvor hun har sagt fra seg foreldreansvaret. Sambo ringte fvk og da sa dem at det bare var å sende den nye avtalen til brønnøysund registeret da dem hadde blitt enige på egen hånd. Greit nok, men noen her som vet hvilken avdeling det skal sendes til? :)

Kan ikke hjelpe med noe annet enn å dytte opp innlegget dessverre.

Samboern har skrevet ny samværsavtale med sin eks hvor hun har sagt fra seg foreldreansvaret. Sambo ringte fvk og da sa dem at det bare var å sende den nye avtalen til brønnøysund registeret da dem hadde blitt enige på egen hånd. Greit nok, men noen her som vet hvilken avdeling det skal sendes til? :)
Kanskje du kan ringe de i morgen så er du sikker på at du får riktig svar ang avdeling? :) Regner med at de har nr på nettsiden deres.

Det synes jeg hørtes rart ut, går det an å bare si fra seg FORELDREANSVARET, når en allerede har det felles?? Foreldreretten vet jeg kan vær lettere å si i fra seg, men mulig jeg tar feil.

Vet du hvorfor hun gjør det?

Det synes jeg hørtes rart ut, går det an å bare si fra seg FORELDREANSVARET, når en allerede har det felles?? Foreldreretten vet jeg kan vær lettere å si i fra seg, men mulig jeg tar feil.

Vet du hvorfor hun gjør det?

Det er fullt mulig! :-) Dem på fvk trodde ikke hun selv vet hva hun gjør når hun sier det ifra seg. Hun sa hun ikke vil ha noe med det juridiske å gjøre, ikke noe mer enn det. Syns det er litt merkelig :p

Back
Topp