Noen som vet?

Bkno0677672

Andre møte med forumet
Vi har bare vært hos hausken og hatt 1 misslykket ivf forsøk så har ingen erfaring med sykehuse. Vi har time i sept. Bare til sånn innkallings time der vi skal skrive under på kontrakt osv. Har ringt di og sagt at vi har vært gjennom det hos hausken å om vi bare kan begynne rett på forsøket. Men det kunne vi visst ikke! Så det jeg lurer på er om noen vet hvor lang tid det tar fra den 1 timen til vi er i gang med forsøket? ;)

Vi hører til i Porsgrunn, men vi begynte rett på. På samtalen fant vi ut når jeg skulle han mensen å at jeg begynte rett på nesespray 20 dager etter :)

Hvor skal du? Haugesund har ca 4 mnd ventetid etter forsamtalen. Porsgrunn kan iflg dem selv som oftest begynne første syklus :)

Vi har bare vært hos hausken og hatt 1 misslykket ivf forsøk så har ingen erfaring med sykehuse. Vi har time i sept. Bare til sånn innkallings time der vi skal skrive under på kontrakt osv. Har ringt di og sagt at vi har vært gjennom det hos hausken å om vi bare kan begynne rett på forsøket. Men det kunne vi visst ikke! Så det jeg lurer på er om noen vet hvor lang tid det tar fra den 1 timen til vi er i gang med forsøket? ;)
De må selv ta vurderingene med dere (medisiner, alder, lang/kort protokoll osv) så ett tidligere forsøk fra privat betyr ikke noe for det offentlige. Det må passe inn blant alle de andre de har inne også. Vi som pasienter må tilpasse oss deres kalender, ikke omvendt. Dessverre er det lang ventetid flere steder, men hvis dere har tatt alle nødvendige tester i forkant går det fortere. Kanskje kan du stå på "ringeliste" til både forsamtale og oppstart? Greit å være litt fleksibel selv også.

Var på forsamtale i begynnelsen av april, starter med nesespray denne uka. Nesten 4 mnd ja. Hører til Ullevål.

Hadde forsamtale i desember i fjor og hadde første forsøk i juni. Men hadde lap. Operasjon i april som hadde 4 mnd ventetid. Den operasjonen var nesten bortkastet,da den ikke viste noe.... Men sånn er det vel. Hører til st.olavs ;)

Hadde forsamtale i desember i fjor og hadde første forsøk i juni. Men hadde lap. Operasjon i april som hadde 4 mnd ventetid. Den operasjonen var nesten bortkastet,da den ikke viste noe.... Men sånn er det vel. Hører til st.olavs ;)
Positivt at den ikke viste noe da ;)

Jeg meeener å huske vi hadde forsamtale i mars/april en gang, og første forsøk i august fordi det var stappfullt rett før ferie i den uka syklusen min passa med :)

Back
Topp