Noen som vet ?

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Kort fortalt så testa jeg positiv mens jeg hadde "mensen" i slutten av april . (Testa Pga en magefølelse pluss at "mensen" var mindre og jeg hadde ikke noe mens smerter eller noe tegn på det)
Ble selvsagt da litt bekymret Ift til sa , og nå er det sånn at jeg klarer ikke å glemme d , til tross for at testene har blitt sterkere og sterkere og nå er sterk uansett tid p døgnet og uansett lengde siden sist dobesøk . De ville blitt svakere om mensen jeg hadde var en sa ja?
Prøver å berolige meg selv .. Skal til legen i uke 8, er 6+5 nå så ikke så lenge til .

Hadde du smerter? Sånn jeg har skjønt det så har man ganske sterke smerte ved en sa. Og man kan blødninger selv om man er gravid. Livmoren din kan være følsom og blødninger av den minste ting. Jeg blødde i ny og ne i forrige svangerskap fordi morkaka var litt lav.

Hvis det hadde vært sa så hadde ikke testene dine blitt sterkere. Jeg blødde ganske mye mer enn vanlig mens pluss drit vonde smerter da jeg mistet. Begynte å blø natt til mandag og når jeg var hos legen den mandagen så var hcg nivået nesten på null. Men greit å ta det opp med legen :)

Ingen smerter nei . Har lettblødende livmor så håper jo det bare er den som reagerer litt.

Hvis det hadde vært sa så hadde ikke testene dine blitt sterkere. Jeg blødde ganske mye mer enn vanlig mens pluss drit vonde smerter da jeg mistet. Begynte å blø natt til mandag og når jeg var hos legen den mandagen så var hcg nivået nesten på null. Men greit å ta det opp med legen :)

Vondt å høre om opplevelsen , men jeg blir litt beroliget i akkurat mitt tilfelle her da jeg blødde mindre enn vanlig mens (og i 5-6 dager), og ikke noen smerter .

Vondt å høre om opplevelsen , men jeg blir litt beroliget i akkurat mitt tilfelle her da jeg blødde mindre enn vanlig mens (og i 5-6 dager), og ikke noen smerter .

Er jo mange som blør da de egentlig skulle hatt mens. Og det er jo såpass lenge siden du blødde så jeg tror du er safe :) bra du blir litt beroliget men som sagt ta det opp med legen så får du ordentlig svar :)

Skal prøve å slappe av mer nå.. Mottok disse i posten, forventet Igrunn enten "not pregnant" eller 1-2 . (Tullete hodet mitt som tror jeg ikke er gravid mer ).
Men se så fin da jeg er jammen gravid jeg......åsså på utvanna kveldsurin.. Sukk <3 <3 <3

ImageUploadedByBV Forum1431630166.265079.jpg

Skal prøve å slappe av mer nå.. Mottok disse i posten, forventet Igrunn enten "not pregnant" eller 1-2 . (Tullete hodet mitt som tror jeg ikke er gravid mer ).
Men se så fin da jeg er jammen gravid jeg......åsså på utvanna kveldsurin.. Sukk <3 <3 <3

Vis vedlegget 117316
Så godt å få den testen!!

Back
Topp