Noen som vet?

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg lurer fælt på om fødsel kan starte om jeg får orgasme? Er 13 dager til termin, og jeg har holdt igjen litt på denne biten da jeg ikke er klar for fødsel enda, overhode! Jeg vet at sperm kan starte en fødsel, men kan disse sammentrekningene starte det?

Ingen av delene starter en fødsel ved mindre kroppen er klar.
Forskning viser ingen sammenheng med at sperm setter igang fødselen heller, betyr ikke at ikke det er en liten sammenheng men kroppen skal være klar.
Det eneste som har påvist effekt er brystvortestimulering.

Leste en del papers på det når jeg ble lei av å vente.

Nei, det vet jeg :) tror nok ikke jeg er moden enda, men OM.. Vil, for jentungens del, ikke at hun skal komme før nyttår, har termin den 4 januar. Så håper hun holder seg inne til da. Derfor er jeg litt redd for å gjøre noe som setter det i gang nå. Har ei til her som jeg vil ordne i stand jul for, så fødsel passer dårlig nå:-P

Har hørt noe sånt jeg og men. Tenker at han får trekke seg ut isåfall :P haha! Takk for det, gleder meg jeg, til selve fødselen :-)

Er du urolig så bare holder du deg unna. Sex skal være fint, ikke et stressmoment :)

Jeg hadde født prematurt hvis det skulle ha vært tilfellet. ;p Ikke stress, slapp av i stedet, så skjer det når det skjer.

Ja det hadde jeg og, men nå er det veldig veldig nærme.. Og dette er nr to, så tenker litt på at det kan skje når som helst siden baby har festa seg..

Back
Topp