Noen som vet?

fagerlund

Betatt av forumet
Har fått brev idag om at foredrepengene mine er innviglet å jeg går ut i permisjon 27.10 men så kommer første utbetaling 23.10? Greia er da at jeg er sykemld å skal få sykepenger av nav også den 23.10.. noen som vet om jeg får dobbelt betalt eller får jeg ikke lønn? Mener jo at jeg har krav på lønn..

Du får sykepengene for oktober og foreldrepengene i nov utbetalingen. Om jeg ikke husker helt feil.

Det står at utbetaling av foredrepengene kommer 23.10. Er det forskuddsbetaling?

På brevet du fikk fra NAV? Jeg tenker at du får første betaling av foreldrepenger i november, pluss det du skal ha fra 27.10, når du går ut i permisjon. 23.10 er jo før du går ut i permisjon, så tror kanskje det er en feil.

Mener at det er etterutbetaling fra nav, ikke forskudd.

Ta en tlf til NAV i morgen og hør :)

Du får sykepenger frem til den 26 oktober også foreldrepenger fra den 27 oktober. Det blir utbetalt i slutten av mnd for hele oktober. Første utbetaling av foreldrepenger kan være litt forsinka så ring de om det ikke ligger klart til utbetaling den 30 oktober;)

På brevet du fikk fra NAV? Jeg tenker at du får første betaling av foreldrepenger i november, pluss det du skal ha fra 27.10, når du går ut i permisjon. 23.10 er jo før du går ut i permisjon, så tror kanskje det er en feil.

Mener at det er etterutbetaling fra nav, ikke forskudd.

Ta en tlf til NAV i morgen og hør :)
Okok, takk :)

Back
Topp