Noen som vet ?

Stolt mor <3

Glad i forumet
Hvordan jeg kan få ut denna lille gutten i magen ?
Er møkklei for å si det pent og er helt utslitt om dagen , både i kropp og sinn nå .
Vil hilse på gutten min nåååå !
38+1 nå ....

Det eneste som funker er faktisk å slappe av. Hvil deg masse mens du kan, hvor kjedelig det enn er..
Jeg sov mye de to siste dagene før jeg fødte og det hjalp. Fødte på menstermin.
Prøvde noen kjærringråd. Det jeg synes funka litt var å drikke Schweppes lemon (sånn brus..) Pælma i meg to flasker på to dager og da gikk slimproppen. Vet ikke om det hadde noen sammenheng da men..
Og så bakte jeg eplekake med mye kanel og drakk litt sterk kaffe.
Skulle egentlig prøve akupunktur. Men det rakk jeg aldri.
Man må bare være tålmodig å vente til kroppen er klar.
Lykke til!

Det eneste som funker er faktisk å slappe av. Hvil deg masse mens du kan, hvor kjedelig det enn er..
Jeg sov mye de to siste dagene før jeg fødte og det hjalp. Fødte på menstermin.
Prøvde noen kjærringråd. Det jeg synes funka litt var å drikke Schweppes lemon (sånn brus..) Pælma i meg to flasker på to dager og da gikk slimproppen. Vet ikke om det hadde noen sammenheng da men..
Og så bakte jeg eplekake med mye kanel og drakk litt sterk kaffe.
Skulle egentlig prøve akupunktur. Men det rakk jeg aldri.
Man må bare være tålmodig å vente til kroppen er klar.
Lykke til!
Slappe av ? Føler ikke jeg gjør anna enn å ligge på sofaen eller 2-3 timer i senga å sove jo :P
Og gjør litt husarbeid innimellom .
Nå har jeg iallefall fått støvsugd gangen , og laget pannekakerøra , vaskemaskin og oppvaskmaskin er på . Får sikkert høre jeg har gjort lite i dag da men . Det får så være . Litt må være bedre enn ingenting sant ?

skulle ønske jeg visste det selv... er 2 snart 3 dager på overtid...!

Få noen til å ringe deg og si at fødselen starter nå i natt. Benekter det på det sterkeste og si at det lar nok vente på seg noen dager til. Vær overbevisende i stemmen.
Legg på.
10 min senere starter rier. Men ikke tro at det er rier. Ikke før du må krype over gulvet og opp i senga og si at du trooor dere må på sykehuset.
Da har du 6cm åpning på vips :P

Få noen til å ringe deg og si at fødselen starter nå i natt. Benekter det på det sterkeste og si at det lar nok vente på seg noen dager til. Vær overbevisende i stemmen.
Legg på.
10 min senere starter rier. Men ikke tro at det er rier. Ikke før du må krype over gulvet og opp i senga og si at du trooor dere må på sykehuset.
Da har du 6cm åpning på vips :p
hehe var det sånn det funka på deg..? :p

:D takk for tipset!

Jepp :p
Må tro jeg føler meg dum i ettertid..
Det står jo overalt at når riene kommer skjønner du det. Mhm :p
Er ikke så lett heller, mye prat om maserier og modningsrier osv ;)

Back
Topp