Noen som vet?

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Hvordan få det av dette?
Det er flisplater på kjøkkenet som de har limet på dette! Syns ikke noe om det, er vel vanskelig å få det av! ImageUploadedByBV Forum1407098086.043544.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må kanskje knuse den da, og så få av en bit for å få plukket av resten. Jeg aner ikke, bare det første men muligens ikke det beste jeg kom på i farten;)
 
Du kan også male over det:)
Konturene vil jo synes, men fargen blir lik resten av flisene..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Skudd i blinde, men hva med plasterfjerner? (Eller lignende) Det har tatt klistremerkerester vi ikke har klart å fjerne med vaskemidler hjemme hos oss.
 
Skudd i det blinde her også men biltema har en spray som tar vekk limrester kanskje den kunne hjulpet på?
 
Skjønte nå at du kanskje mente å bare ta bort mønsteret, ikke flisen, hehe...Har du prøvd å vaske vekk med rødsprit? Det tar vekk litt av hvert;)
 
Skjønte nå at du kanskje mente å bare ta bort mønsteret, ikke flisen, hehe...Har du prøvd å vaske vekk med rødsprit? Det tar vekk litt av hvert;)
Hehe! Nå tenkte jeg skal jeg rive ned hele kjøkkenet eller? Haha :p
Vi leier skjønner du, men det er klistra fast dette, det er to lag, det ene er plastikk og andre som er selve limet er som gips, Hehe vet ikke hvordan skal forklare :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp