Noen som vet

Okey. Er det ikke sprett som reklamere for å ha så lite sukker i da? Men da skal det prøves med youghurt :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Det kan godt vær, jeg vet ikke.. men smakte ihvertfall veldig søtt ;)

Samme her :)

Har også begynt å gi vanlig yoghurt, fikk beskjed av HS at det var helt ok å introdusere melkeprodukter, bare ikke ren melk enda. Han eeeeeelsker yoghurt :)
10 mnd i dag, fikk smake yoghurt til frokost. Eeeeelsker det:) fikk smake biola her en annen dag. Elsker det og :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Okey. Er det ikke sprett som reklamere for å ha så lite sukker i da? Men da skal det prøves med youghurt :)

All yoghurt er MYE sukker. Så det på tv2 hjelper deg (?) Syyykt mye sukker i all barneyoghurt hvertfall :/

All yoghurt er MYE sukker. Så det på tv2 hjelper deg (?) Syyykt mye sukker i all barneyoghurt hvertfall :/

Ja, var det jeg mente. Sjøl om det står på begerne at det ikke er så mye, så har jeg hatt mine mistanker.....så ikke på tv2 hjelper deg da.

Ja, var det jeg mente. Sjøl om det står på begerne at det ikke er så mye, så har jeg hatt mine mistanker.....så ikke på tv2 hjelper deg da.

Jeg ville gitt yoghurt naturell med bær :-) Mye mindre sukker i yoghurten og sunt med bærene :-)

Jeg ville gitt yoghurt naturell med bær :-) Mye mindre sukker i yoghurten og sunt med bærene :-)
Tenkte litt sånn gresk youghurt jeg. Er iallfall sunnere enn vanlig yoghurt, og bedre smak.

Back
Topp