Det kan godt vær, jeg vet ikke.. men smakte ihvertfall veldig søttOkey. Er det ikke sprett som reklamere for å ha så lite sukker i da? Men da skal det prøves med youghurt
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan godt vær, jeg vet ikke.. men smakte ihvertfall veldig søttOkey. Er det ikke sprett som reklamere for å ha så lite sukker i da? Men da skal det prøves med youghurt
10 mnd i dag, fikk smake yoghurt til frokost. Eeeeelsker detSamme her
Har også begynt å gi vanlig yoghurt, fikk beskjed av HS at det var helt ok å introdusere melkeprodukter, bare ikke ren melk enda. Han eeeeeelsker yoghurt![]()
All yoghurt er MYE sukker. Så det på tv2 hjelper deg (?) Syyykt mye sukker i all barneyoghurt hvertfall :/Okey. Er det ikke sprett som reklamere for å ha så lite sukker i da? Men da skal det prøves med youghurt
Ja, var det jeg mente. Sjøl om det står på begerne at det ikke er så mye, så har jeg hatt mine mistanker.....så ikke på tv2 hjelper deg da.All yoghurt er MYE sukker. Så det på tv2 hjelper deg (?) Syyykt mye sukker i all barneyoghurt hvertfall :/
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, var det jeg mente. Sjøl om det står på begerne at det ikke er så mye, så har jeg hatt mine mistanker.....så ikke på tv2 hjelper deg da.
Tenkte litt sånn gresk youghurt jeg. Er iallfall sunnere enn vanlig yoghurt, og bedre smak.Jeg ville gitt yoghurt naturell med bærMye mindre sukker i yoghurten og sunt med bærene
![]()