O onemore16 Betatt av forumet Augustmødrene 2014 Septembermødre <3 12 Mar 2014 #1 Om det finnes vogn/trille som passer til Besafe IZI sleep? Emmaljunga har bare til IZI go.. Sent from my iPhone using BV Forum
Om det finnes vogn/trille som passer til Besafe IZI sleep? Emmaljunga har bare til IZI go.. Sent from my iPhone using BV Forum
O onemore16 Betatt av forumet Augustmødrene 2014 Septembermødre <3 12 Mar 2014 #3 Ja.. Håper det. Håper på at noen her vet så jeg slipper å finne ut av det på andre måter. Sent from my iPhone using BV Forum
Ja.. Håper det. Håper på at noen her vet så jeg slipper å finne ut av det på andre måter. Sent from my iPhone using BV Forum
Luus Glad i forumet Augustmødrene 2014 12 Mar 2014 #4 Stokke mener jeg skal passe, de har jo også vært med å designe stolen... Tror også mountain buggy skal passe Adapter må du nok ha uansett vogn Sent from my iPhone using Tapatalk
Stokke mener jeg skal passe, de har jo også vært med å designe stolen... Tror også mountain buggy skal passe Adapter må du nok ha uansett vogn Sent from my iPhone using Tapatalk
Venterguttiseptember14 Betatt av forumet 13 Mar 2014 #6 Stokke passer vi har vært og testet på barnas hus til og med handlet barnet setet stokke crusi står på kjøpe listen nest mnd Sent from my iPhone using BV Forum
Stokke passer vi har vært og testet på barnas hus til og med handlet barnet setet stokke crusi står på kjøpe listen nest mnd Sent from my iPhone using BV Forum