Noen som vet?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Hva som må til for og få bostøtte? Jeg ble fortalt at det ikke var nøvendig fordet jeg kom ikke til og få noe.
Er det noen av dere her som har det?

Søk på nettet.. gå inn på www.kvasir.no og søk på bostøtte.. så kansje du finner noe der.. eller inn på siden til trygde etaten..

du kan gå inn på http://www.skadesiden.no/bostotte.htm
der står det hvilke krav det er for å få bostøtte..

Jeg også får!
Gå inn på husbanken.no inn under bostøtte og datoer for innlevering, vet at neste søknad frist er senest 10. februar!
Inne på husbanken finner du alt du trenger å vite om bostøtte!
Lykke til[:)]

Edvine
14 uker[:D]

For denne perioden får vi ikke svar før i mai tror jeg(men ikke kapp huet av meg hvis jeg tar feil[&:])

For noe drit at man må ha lån osv hos dem for å få!! Jeg eier jo..

ORIGINAL: lindaen

For noe drit at man må ha lån osv hos dem for å få!! Jeg eier jo..

Lån?????????????? vi har ikke noe lån hos husbanken, og vi får bostøtte..........

jeg har søkt og søkt de siste 3 gangene og fått avslag. har gått på yrkedsrettet attføring og det var vist nok med penger der fra mente de,jeg har hatt lån på nesten 1 mill alene. her i bergen er de litt vanskelig i hvertfall.

en venninne av meg som hadde to barn og mer inntekt hun fikk. går vist etter bingo effekten her i byn[:@]

men no trenger jeg det ikke da,er blitt samboer med pappaen til lillemann i magen[;)]

Lån?????????????? vi har ikke noe lån hos husbanken, og vi får bostøtte..........

Øøøh.. Never mind.. Jeg hadde lest litt for fort.. *kremt*

Back
Topp