NOEN SOM VET??

~lenemoren76~

Elsker forumet
som noen av dere vet så var jeg på kk i går pga jeg hadde blødning,jordmor og legen sa at alt var fint,blødningen stoppet i går. men i dag kom den igjen,slim med blod tråder i,ikke noe særlig med kynnere. hvorfor har jeg det enda då???? skal til gyn i morgen på kk,men sitter no her og er litt bekymret da[&o]

Jeg har virkelig ikke peiling, men vil ønske deg lykke til! Det går helt sikkert fint!![:)]

Det vet jeg ikke noe om, men du kunne jo ringt å snakka med de på føden for sikkerhets skyld, masse lykke til[:)]

Har ikke jeg heller peiling på. Men hvis de sier alt er ok så er det sikkert det. Det går nok bra skal du se

vet rett og slett ikke jeg.. har alldri hørt om noe slik..
håper dem finner ut av det i morgen...
stor koseklem[:)]

jeg ville ringt føden med en gang jeg...men nå er jeg sånn at jeg blir bekymra for alt.....men bedre med en tlf for mye enn en for lite.

skulle jo gjerne tatt en tlf,men jeg få se det litt an,skal jo opp der i morgen tidlig. men det skal jo ikke være noe særlig med blod no på slutten,det har no jeg hørt før.

er no masse liv i magen da,men har litt på følelsen av at han kunne tenk seg en liten tur ut snart[:)]

takk for alle svarene[;)]

Back
Topp