Noen som vet

I følge BV-appen ca 6 uker. Men det er jo bare et gjennomsnitt. Vanskelig å si når de er så små..

Ok... Får det bare ikke til å stemme uansett hvordan jeg vrir og vender på det.

I og med at jeg fikk positiv graviditetstest den 23 sep som viste gravid 1-2.

Da bør jeg være minst 8 uker på vei :/

Men det er vel du som er 8 uker? 1-2 uker på testen vil jo si befruktet for 1-2 uker siden, å da vil jo fosteret være 6 uker nå.

Men det er vel du som er 8 uker? 1-2 uker på testen vil jo si befruktet for 1-2 uker siden, å da vil jo fosteret være 6 uker nå.
Det stemmer jo det.... :)
Men ca 6 uker ja... Jeg er 7 uker på vei å bebissen va 6 mm :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 8 eller 9 uker. Men om babyverden sier 6 uker,mener de da fosterets uker ?
Trodde de mente mors uker der også..

Jeg er 8 eller 9 uker. Men om babyverden sier 6 uker,mener de da fosterets uker ?
Trodde de mente mors uker der også..

BV mener mors uker, men fosteret er ca 2 uker bak mor :) Så om du er 8 uker så er fosteret 6 uker :)

BV mener mors uker, men fosteret er ca 2 uker bak mor :) Så om du er 8 uker så er fosteret 6 uker :)

Ja men da er fosteret med andre ord 4 uker når det er en halv cm ? Siden bv Appen sier ved 6 uker er det en halv cm

Ja men da er fosteret med andre ord 4 uker når det er en halv cm ? Siden bv Appen sier ved 6 uker er det en halv cm

Hmm ja, ser det nå :S Men kanskje de glemte å måle med hodet slik som skjedde med en annen her inne?

Vi får bare håpe at alt går bra <3

Legen sa at jeg var 6 uker og fosteret målte 4 mm

Jeg er 9+3 og ble målt til 21mm

Rart. Gynekologen sa at dersom jeg skulle vært så langt på vei som jeg mener. 8-9 uker så burde målene vært 3-4 cm...

Fra 6 uker og 0 dager til 6 uker og 6 dager av svangerskapet.
Lengde: 4-8 mm

Fra 8 uker og 0 dager til 8 uker og 6 dager av svangerskapet.
Vekt: 0,5 g
Lengde: 15-22 mm

Fra 9 uker og 0 dager til 9 uker og 6 dager av svangerskapet.
Vekt: 1-2 g
CRL: 23-32 mm

Jeg at 6+4 når jeg var på ul og den lille var 0,5cm og på neste ul ved 8+4 var den 2 cm

Takk for svar alle sammen <3

Får nesten bare vente til neste uke når jeg får svar på hcg prøvene og ny time på sykehuset..

Er skikkelig dritt å gå i sånn usikkerhet i det som føles som en evighet...

Back
Topp