Noen som vet...

MissManga2014

Glad i forumet
om hvordan det evt er og trekke tenner mens man er gravid?
Jeg har mistet et stykke av ei tann og har så gæli vondt!!! kan ikke pakke innpå med paracet heller tenker jeg.. typisk at dette skjedde nå liksom!

Uff, jeg sliter også med voldsom tannverk i dag. Plutselig i går så fikk jeg veldig vondt i den ene jekselen, så tror jeg har mistet en fylling..

I går måtte jeg ta to paracet for å komme meg gjennom jobben. Jeg tror det er ganske mye tannleger får gjort selv om man er gravid. :) Jeg skal ringe tannlegen i dag og fortelle at jeg har vondt i en tann, og at jeg er gravid. Så håper jeg de kan hjelpe meg :)

Trodde kansje det Va bare bildene tannlegene ikkje kunne ta :) men ikke vett eg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var hos tannlegen igår og borret. hun sa at de ikke hadde noen bedøvelse som en var redd for kunne være skadelige. Va en det var litt adrenalin i, men hun sa at det var på langt når så mye som kroppen selv kom til å produsere om hun borret uten bedøvelse og jeg hadde mye smerter. :)
Det var mitt valg, da hun visste at endel gravide ikke ønsket noe form for remedier i kroppen da de var gravid, men det var ikke forbundet med noe fare.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp