Noen som vet?

Prøver21

Lykkerus <3
Jeg har hatt ekstremt vondt i hodet de to siste dagene og veldig svimmel. Det eneste som hjelper er og sove, sove og sove. Målte blodtrykket på jobb i dag og det var 94/62 noe som er veldig lavt for meg, spesielt overtrykket... Noen som har erfaring eller tips som kan hjelpe? Ikke enkelte å være på jobb når formen er slik!

Oi det var lavt ja! Har du vært kvalm og kastet opp slik at du mangler saltet i kroppen? Tenker at du må få i deg drikke og sove.
Også kanskje ta deg en tur til legen du så du får tatt litt blodprøver!

Ja! Har ikke hatt noe oppkast men har vert litt kvalm. Kan ikke forstå at jeg mangler salt.. spiser mye ritz kjeks og mat med salt... Ja jeg tar det helt rolig etter jobb men savner å trene.... så håper jo at dette gir seg så jeg kan få trent igjen. Ja tenkte jeg skulle ringe legen i morgen og høre hva han tenker.... fikk tips om å spise lakris og det har faktisk hjulpet, men så kom jeg på at jeg har hørt at man ikke skal spise for mye av dette? ? Noen som vet?

Ikke farlig å spise lakris sånn bortsett fra at det er lakserende da! He he
Noen får bare lavt blodtrykk når de er gravide, og dermed opplever man svimmelheten og hodepine..
Lytt til kroppen og pass på å reise deg sakte. Og drikk Masse!!

Hva kan hjelpe mot svangerskapsmigrene??
Ja jeg prøver å få i meg mye væske og ta det med ro... men ønsker virkelig ikke å bli sykmeldt... er heldig med at sjefene mine tilrettelegger bra :) Heldigvis!

Jeg tenker litt at kroppen sier fra selv og hvis det eneste er å sove så synes jeg du skal snakke ned legen, kanskje få en sykemelding så du får sove. Viktig å lytte til kroppen :)

Back
Topp