Noen som vet?

mai__baby08

Glad i forumet
Jeg går ut i permisjon fra 26.08....
Og ser nå at første utbetaling av foreldrepenger er den 25.08... får jeg for 5 siste dagene i august? Sånn å forstå?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg går ut 26 jeg også, og har fått beskjed om at jeg får for de siste 5 dagene i august. Lurer på hvordan i all verden jeg skal klare meg til neste utbetaling, men det må vel bare gå på ett vis :)

Jeg går også ut i permisjon 26. men har ennå ikke fått vedtaket fra NAV.så jeg har ikke fått sett så mye på dette.. Er det sånn at det er utbetaling en gang i mnd, den 25.?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja det skal du få :) så lenge du har jobbet :) går oxo ut den 26.08, har ikke fått vedtaket enda, mn får lønn gjennom jobben hele perm.

Jeg leverte inn søknaden for 2 uker siden ca og fikk svar igår... så gikk veldig fort her !

Jeg leverte inn søknaden for 2 uker siden ca og fikk svar igår... så gikk veldig fort her !

Effektiv saksbehandling må jeg si:) her ble søknad og all dokumentasjon sendt inn i mnd skifte juni/juli og har enda ikke fått vedtaket. ..:eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Effektiv saksbehandling må jeg si:) her ble søknad og all dokumentasjon sendt inn i mnd skifte juni/juli og har enda ikke fått vedtaket. ..:eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app[/qu

Eg å leverte inn då, men eg ringte å spurte på onsdag (perm fra i dag) om koss da låg ann. Å då fekk eg beskjed om at da var ferdig behandla å på veg i posten! Fekk det i dag :)

Jeg har pratet med de på tlf flere ganger, og har da fått beskjed om at alt var ok. Men så kommer det plutselig brev i posten om at de mangler noe... Og dette etter at permisjonen har begynt!! Så har ikke så mye til overs for nav forvaltning :P

Da ville jeg ringt dem! Hos meg tok det 1 uke! :-)

Venter spent på verdens vakreste lille prinsesse <3

Jeg har pratet med de på tlf flere ganger, og har da fått beskjed om at alt var ok. Men så kommer det plutselig brev i posten om at de mangler noe... Og dette etter at permisjonen har begynt!! Så har ikke så mye til overs for nav forvaltning :P

Nei da forstår eg godt!! :mad:

oi det var tregt! Jeg sendte inn søknaden litt seint følte jeg, 3 uker før jeg skulle gå ut i permisjon(den 14 august) fikk brev om innvilget foreldrepenger dagen før jeg skulle ut i permisjon:) håper virkelig du får svar snart!

Får satse på at det kommer snart! har familie som jobber i nav, men ikke innenfor foreldre penger, og de er like oppgitt som meg:p

Back
Topp