Noen som vet???

Theakj

Blir kjent med forumet
var hos legen å tok hcg nivå 1.5 uke før jeg var på ultralyd, og da fikk jeg beskjed om at den var på 1200 ca.Ble henvist til ultralyd ettersom jeg hadde først et svangerskap med tom fostersekk også svangerskapet etter det var også masse problemer men har nå en velskapt datter på snart et år<3 Altså, det jeg skal frem til var at på ultralyden så de noe forsteranlegg det var 3 mm og han sa at utifra det var jeg mellom 5 og 6 uker, hjerte hadde ikke begynt å slå enda.Skjønner bare ikke i forhold til hcg nivå for når det ble målt vil det da si at jeg var rundt 4 uker på vei hvis det stemmer med alt rundt det og da er vel et hcg nivå på 1200 veldig høyt?

Fra person til person hvor høyt hcg nivå man har :-) sist gang jeg var gravid testa jeg positivt da jeg var 3 uker på vei, denne gangen fikk jeg så vidt en positiv strek 4+5. Stol på de du var på ultralyd hos, de vet hva de gjør! Og etter det jeg har hørt, jo mer hcg, jo bedre :-)

Er bare det at når jeg var på ultralyd var det for tidlig til å se noe pluss ikke noe hjertelyd så da er det liksom ikke så mye å stole på:( Var så mye styr sist jeg hadde tom fostersekk.. Men krysser fingrene:)

Det var et høyt hcg nivå så tidlig, men det er jo veldig individuelt. Skal du tilbake på ul snart?

Det var et høyt hcg nivå så tidlig, men det er jo veldig individuelt. Skal du tilbake på ul snart?
Jepp, tenkte tvillinger jeg ellers er det vel noe annet som ikke er bra:( hmmm! Håper det, skal ringe dit å høre om jeg kan det skal ta ny hcg kl 14.30 i dag:)

Back
Topp