Noen som vet??

atina2

Andre møte med forumet
Hei..[:D]

Er det flere her som opplever at det surkler mye hos ungene deres.. Josefine høres til tider veldig tett ut.. Akkurat som hun skulle ha blitt dårlig. Blir litt usikker på om det er bare sånn hos de små.. Min første fødte så er jo litt ny når det gjelder dette. :)

Takk for svar[:)]

Min Dennis he vør forkjølte i fleire uke no... veldig surklete i halsen.. men det e fordi dei e so små og trange i halsen, dei greie ikkje å hoste ut slimet..  ej fikk råd om å holde na litt nedover med hodet avatil so slim og slev fikk renne ut av munnen.. [8D][:D] men det går no an å snakke med helsesøster hvis du e usikker.. 

Ludvig er også litt surklete, men ekstra ille nå om dagen fordi han har blitt forkjøla... [&:] Snørrer og nyser og hoster hele tida, i søvne også. Men litt surkling er nok vanlig, så lenge de virker fornøyde ellers.

Ja, hun har nyset siden hun kom.. Trodde kanskje det var normalt jeg.. Hun nyser par ganger om dagen.. Litt morsomt egentlig, hun er jo så søt da[:D] Og litt snørrete er hun oxo.Men kanskje jeg skal ta meg en tur innom helsestasjonen.. Bedre å være helt sikker..

Takker for alle svarene

Malin har også hatt det slik siden fødselen av nesten. har spurt legen på helsestasjonen om det og han sa at det var heeelt normalt. de vokser det av seg...
men når da?? er så vondt å høre av og til... [&o]

Back
Topp