Noen som vet?

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Jeg fikk ordna sykemelding i går. Psykologen snakka med legen som er på samme legesenter,og fikk ordnet det sånn at jeg ikke trenger å møte opp til time i dag,men bare hente sykemelding.
Det jeg glemte å si fra/spørre om i går var de to dagene denne uka jeg allerede har vært borte fra jobb. Skulle gjerne ha tilbakedatert den sykemeldinga..
Men nå har jeg jo ikke noe time.. tror dere jeg bare kan spørre helsesekretæren om å høre med legen,hvis sykemelding ikke er skrevet enda? Eller må jeg da få time allikevel?

Mulig du kan slippe time da ja. Legen min gjør slike ting pr. telefon han.

Ringte nå. Jeg skulle komme dit kl.11 og snakke med legen. Satser på det ordner seg da.
Takk for svar :)

Eh.. ja.. da har jeg vært innom legekontoret,dvs snakka med helsesekretæren som virka noe furten.. jeg ringte da og spurte i sta og fikk beskjed "da får du komme ned hit kl.11 og snakke med henne,så blir det ordentlig".
Jeg kom.. snakket med sekretær som sa "ja,værsågod" og leverte meg sykemelding..
"Eh..ja... spørsmålet var om det er mulig å få den tilbakedatert for denne uka.." sa jeg.
Dama virka rett og slett oppgitt. Tror da det var henne jeg snakket med i tlf da jeg ringte også. Merkelig..
"Ja... du bruker jo egenmeldinger først.." sa hun da.
Jeg sa at det var nettopp det som var problemet,siden jeg er 50% sm fra før så kan jeg ikke det.
Da sukket hun,spurte meg når jeg skulle ha den datert fra,snudde seg rundt og la sm i søpla og sa: " ja.. du må du komme tilbake på mandag og hente den"
Jeg smilte,sa det var helt i orden og takk..
Jeez... er jeg så vanskelig altså?
Dette er forøvrig samme dama som psykologen snakka med i går etter å ha snakka med legen. Hu var ikke blid da heller..

Wow, serviceinnstilling altså! :D

Wow, serviceinnstilling altså! :D

Ja er det ikke fantastisk.. glad jeg har fått meg litt støtte nå,både fra dere flotte jenter og psykologen,så jeg faktisk tør å kreve noe. Jeg HATER sånne situasjoner hvor jeg må kreve noe for meg selv. Bare det å klage på en vare jeg har kjøpt. Neida,jeg får bare leve med det,vil ikke være vanskelig,de sier sikkert i butikken at det er min skyld uansett,eller hvertfall ikke deres problem,og da tolker jeg det jo som det er meg det er noe galt med uansett..

Ja er det ikke fantastisk.. glad jeg har fått meg litt støtte nå,både fra dere flotte jenter og psykologen,så jeg faktisk tør å kreve noe. Jeg HATER sånne situasjoner hvor jeg må kreve noe for meg selv. Bare det å klage på en vare jeg har kjøpt. Neida,jeg får bare leve med det,vil ikke være vanskelig,de sier sikkert i butikken at det er min skyld uansett,eller hvertfall ikke deres problem,og da tolker jeg det jo som det er meg det er noe galt med uansett..

Skjønner den! Jeg begynte å gråte da jeg skulle spørre jordmor om svangerskapspenger, det var så ekkelt og jeg var sikker på at hun skulle si at det ikke var nødvendig.. :P Vi må slutte å tenke sånn! :)

Skjønner den! Jeg begynte å gråte da jeg skulle spørre jordmor om svangerskapspenger, det var så ekkelt og jeg var sikker på at hun skulle si at det ikke var nødvendig.. :P Vi må slutte å tenke sånn! :)

Å,uff, jeg kjenner meg såå igjen!
Med jevne mellomrom kommer jeg på noe psykologen sa til meg da jeg gikk til henne før.. at det er ganske urettferdig å tillegge folk meninger uten at de har sagt noe.. og det er jo sant.. er jo bare jeg som tenker sånn..

Back
Topp