noen som vet??

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Begynte å tenke litt etter jeg fikk positivtest idag, etter mensen skulle jeg testet positiv rundt den 9 februar... Men den var negativ, så fikk jeg småblødninger rundt 13 februar, og testet på nytt mellom 13 og 17 men negativ, blødningen ble borte og jeg fikk positivtest i dag??

Har bestilt time til legen neste tirsdag... Gikk et helt svangerskap sist med blødinger da...

Noen har jo blødninger ele tiden... Og andre tester veldig sent positivt... Aner ikke jeg altså.. Var blødninger som mensen? Jeg tror jeg ville gått ut i fra Kim før de blødninger..

ja jeg hadde jo blødninger hele tiden sist... men da testet jeg positvit tidlig...

jeg prøvde å teste da jeg hadde blødninger, men ikke positivt... Var ikke mensenblødninger (tror jeg ikke) ... for jeg reagerte på hvor liten mens jeg hadde og kort... Men samtidig, så var det en dag jeg blødde mer en andre, så jeg tenker at kanskje jeg mistet da... men skal vel bare vente å se... hehe..

Kan jo være at du hadde en senere eggløsning enn evt vanlig, og at den blødnimgen du hadde var en festeblødning...? Jeg hadde også blødning 3 dager før positiv test, men ikke blødd etterpå. Så velgere å tro at min blødning er en festeblødning hvertfall;)

var blødning akkurat rundt da mens skulle komme, så kan jo hende rett og slett at jeg fikk en "mensen" selv om jeg er gravid... aner ikke, men er såå spent nå !

men ettersom testen var negativ da jeg blødde på torsdaga, og om jeg mistet da, da ville jo ikke hcgn steket slik at jeg fikk positiv test idag? eller?

Back
Topp