Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det har di det dessverre ikke.. ikke Kongsberg heller.. jeg har sjekket litt rundt det, for det var den eneste "smertelindringa" jeg turte og ta sist.. Jeg har fødeplass på Drammen nå, men vurderer faktisk og bytte til Tønsberg el Bærum pga det,,...om de har lystgass på Drammen sykehus fortsatt? Ser de har det på Bærum, men finner ikke noe på Drammen. Syns det var til stor hjelp sist, så håper virkelig det!![]()
Det samme her, jeg aner ikke hvor Bærum sykehus ligger en gang så frister lite å reise dit.. Da jeg var på ul på Drammen sykehus, så sa hun damen til oss at det var mange fødende på Drammen i juni. Så jeg kunne bli videresendt til et annet sykehus uansett. Så jeg tenkte å ta kontakt med Tønsberg og Bærum for en omvisning, så kan det jo hende jeg syntes det er greit å bytte etter jeg har vært der![]()
Jeg bor i øvre eiker, så det vil ikke bli så veldig mye lenger om jeg kjører til Tønsberg el Bærum.. Jeg var med ei venninne av meg som fødte på Tønsberg i 2011 og fikk et supert inntrykk av di på føden derHvor bor du hen da,når du vurderer Drammen,Bærum og Tønsberg? Her blir det Tønsberg,om de vil eller ikke,jeg skal inn![]()
Jeg bor i øvre eiker, så det vil ikke bli så veldig mye lenger om jeg kjører til Tønsberg el Bærum.. Jeg var med ei venninne av meg som fødte på Tønsberg i 2011 og fikk et supert inntrykk av di på føden deruansett om vi kjører til Bærum el Tønsberg så er det under en time og reise
til Drammen bruker jeg ca en halv time
![]()
Geografi er ikke min sterkeste side heller, så den skjønner jegDa så. Jeg har 40 min nemlig og syns det er mer enn nok,i tilfelle ting går fort
Og så måtte jeg vri hodet litt for å skjønne hvor det kunne være ca like langt til alle fødestedene. Jeg er jo elendig i geografi så det gikk dårlig![]()