Noen som vet...

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
hvordan vi ligger an i forhold til 100 innlegg dette døgnet? Jeg kom meg ikke opp av senga før 12.30 i dag, så fikk ikke sjekka hvor mange innlegg vi hadde klokka 12...

Vet ikke, har ikke vært på pc i dag, og ser ikke det på appen. Mangler nok en del..

BVforum via HTC

nå er jeg ute med gravid-hjernen igjen ... Hvorfor skulle vi ha 100 innlegg til dagen igjen?

Hm, får håpe vi klarer å henge med selv uten kontroll da :)

Aner ikke jeg heller! :( Men vi klarer det vel ;) Vi står i hvertfall på 1234 nå..

Hvis jeg har regnet riktig, tok den summen vi startet på i går og plusset på det antallet vi fikk i "skravledøgnet" og trakk den summen fra den summen vi har nå, så mangler vi rundt 30 innlegg :) Så det skal vi nok klare... Men det forutsatt at jeg har regnet riktig da :P og det er det ingen garanti for, er nemlig helt håpløs i matte!

Hvis jeg har regnet riktig, tok den summen vi startet på i går og plusset på det antallet vi fikk i "skravledøgnet" og trakk den summen fra den summen vi har nå, så mangler vi rundt 30 innlegg :) Så det skal vi nok klare... Men det forutsatt at jeg har regnet riktig da :p og det er det ingen garanti for, er nemlig helt håpløs i matte!
Hey, du er jo smart, det tenkte jeg ikke på i det hele tatt! Ta det skal vi klare, for vi har jo frem til kl 12(?) i morgen?

Hey, du er jo smart, det tenkte jeg ikke på i det hele tatt! Ta det skal vi klare, for vi har jo frem til kl 12(?) i morgen?

Jepp, så det skal nok gå bra :) så skal jeg prøve å få med meg hvor mange innlegg vi har klokka 12 i morgen :)

Det klarer vi uten tvil :)

Back
Topp