Noen som vet?

MammaMia:)

Glad i forumet
Fikk positiv test for en uke siden, har uregelmessige sykluser så jeg regna med at jeg var rundt 3-4 uker da..

I dag tok jeg en clearblue som skulle vise hvor langt jeg var på vei, regna med at jeg skulle få 2-3 uker siden befruktning men istedenfor fikk jeg 1-2.. Noe som betyr at da må jeg ha vært litt over 2 uker når jeg fikk positiv test.. Om jeg ikke tar helt feil nå? Og det kan jo umulig stemme, tar det ikke ca 7-10 dager før egget fester seg da?

Noen som har fått feil på disse før eller er dem 100% sikker?
Ble litt bekymra, er redd for at noe er galt..

Den tar jo utgangspunkt i embryoet og ikke deg, så kanskje embryoet var 1 uke forrige uke og akkurat blitt 2 uker denne uken? 

Men den testen jeg tok forrige uke var ikke digital, men det er vel ikke mulig og få positiv test når man er litt over 2 uker?
Eller er jeg helt på jordet nå? Hehe:)

Det kan jo bare være at du produserer hcg litt sent? Jeg opplevde akkurat det samme sist uke. Etter menstermin skulle jeg være 4+4 sist tirsdag, og trodde cb digital skulle vise 2-3, men fikk også 1-2. Ble bekymra, og tok ny cb digital i dag en uke etter og fikk 3+! :D regner med hcg nivået vippa litt imellom, så det trenger absolutt ikke være noe galt. Test igjen om noen dager du ;)

Hei!
Hvis du testa for en uke siden var du sikkert 3-4 uker, altså du testet tidlig?
Nå så er du sikkert 2 (husk å legge på 2 uker) Så då er du ca 4 uker nå? :)

ladygaga skrev:
Fikk positiv test for en uke siden, har uregelmessige sykluser så jeg regna med at jeg var rundt 3-4 uker da..

I dag tok jeg en clearblue som skulle vise hvor langt jeg var på vei, regna med at jeg skulle få 2-3 uker siden befruktning men istedenfor fikk jeg 1-2.. Noe som betyr at da må jeg ha vært litt over 2 uker når jeg fikk positiv test.. Om jeg ikke tar helt feil nå? Og det kan jo umulig stemme, tar det ikke ca 7-10 dager før egget fester seg da?

Noen som har fått feil på disse før eller er dem 100% sikker?
Ble litt bekymra, er redd for at noe er galt..

Back
Topp