Noen som vet???

Lollimoi

Betatt av forumet

Hadde lillegutt på stellebordet for å stelle han ikveld. Så plutselig ble hele han HELT stiv me armene rett ut og føttene rett fram:-( Hele kroppen helt rød, som om han hadde holdt pusten alt for lenge...(ble kvalt) Så da tok jeg han fort opp, og da begynte han å hylskrike...

Etterpå ble han helt våt i armflatene og fotbladene:-)

Noen som vet hva dette kunne ha kommet av?

Er ikke av den typen som tar så lett på alt, men dette skremte meg litt:-( 

vondt i magen?

Hmmm, skjønner at du synes det var litt skummelt. Jeg tenkte også magevondt, kanskje han plutselig fikk veldig mageknip ?

Stakk innom helsestasjonen etter bhg bare for å høre:-) å da sa legen på vakt der at hvis det gjentok seg flere enn et par ganger til så måtte jeg komme tilbake...skulle da hanvise meg videre...

Han sa det kunne ha vært et lite epelepsianfall, men det var vanskelig å si...så vi får bare vente å se:-)

jeg hadde nettop det samme med den lille her. Har skjedd 3 ganger.

Her skjedde det da jeg løftet henne opp,så ble hun hard som en stein og helt lilla (sluttet og puste) varte kun max 5 sek før hun satte i gråt.

da det skjedde 3 gang,ringte jeg legevakta,som så sendte meg på sykehuset der jeg måtte bli en natt for de ville overvåke henne. De snakka også om evt epelepsi.

De tok metning,blodprøver og EEG (måle hjerneaktiviteten)  Alt var helt som det skulle,og vi kom frem til at det mest sannsynlig var mageknip.

Men jeg skulle selfølgelig komme inn om det skjedde oftere og oftere.

Jeg fikk snakke med en lege som spesialiserte seg innen epelepsi,og om så små barn får dette,vil de være meget syke,og ha høy feber,ikke utvikle seg som de skal osv.

Så jeg håper du kan senke skuldrene litt,selv om jeg vet at dette er veldig skremmende når det skjer når de er så små.

Håper for din del at det som her kun var mageknip.

Da håper vi det var bare mageknipe:-) Får håpe det ikke skjer flere ganger, for det var slettes ikke gøy å se at lillegutt hadde vondt:-(

Back
Topp