Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen som vet hvor lenge de forskjellige flyselskapene lar deg reise til syden under svangerskapet?
Skulle gjerne vært en tur i syden, bare vi to, før vårt første barn kommer til verden.
Vi må enten ta ut fellesferie NÅ, eller vente til jeg er i uke 33..
Går an å ha en legeerklæring med seg hvor langt en er på vei. Hadde ei venninne som blei stoppa i Tyrkia for de trodde hun var nærmere fødsel. Så hun måtte få legeundersøkelse på flyplassen før hun fikk sette seg i flyet på vei hjem;)
Hehe..Ja,jeg vil jo gjerne hjem igjen da.;)
Om jeg får reise OG komme hjem igjen, så hadde det vært greit å kunne dratt i august, for da har vi noe å se frem til - i tillegg til at det ikke blir et stort gap mellom ferie og permisjon. Om jeg tar ferie allerede nå, så er det vel 3 måneder med endeløst arbeid (føles det som..)
er forskjellig tror jeg, men sjekk med plassen du skal til først! en vennine av meg fikk ikke reise hjem med fly i uke 32... de nektet henne å fikke ikke mulighet til legeundersøkelse.. selv om hun hadde legeerklæring! det ble en laaaaang tur hjem med taxi/buss og tog.. husker ikke helt hvor hun var men det hadde vært skrekken min tror jeg :P
Nå vet ikke jeg hvor du har tenkt å reise. Men bare husk at enkelte steder er den varmeste tiden i august:P så om gradestokken er på 40 og en er høygravid får en kanskje ikke samme kosen av å vær i syden;)
Men det går nok fint an å reise i august ang graviditeten;)
Vi skulle egentlig dra i slutten av august, og være der i 2 uker. Men her var det sambo som syntes det ble for nære termin, så drar om 2 uker istedet :)