Noen som vet..?

Lilla-87

Forumet er livet
Er det noen som vet hvor lenge de forskjellige flyselskapene lar deg reise til syden under svangerskapet? 

Skulle gjerne vært en tur i syden, bare vi to, før vårt første barn kommer til verden.
Vi må enten ta ut fellesferie NÅ, eller vente til jeg er i uke 33.. 

Ikke etter uke 34 og noen har ule 36... Mn i utlandet har noen enda tidligere! Så pass på å komme deg hjem ;P

Går an å ha en legeerklæring med seg hvor langt en er på vei. Hadde ei venninne som blei stoppa i Tyrkia for de trodde hun var nærmere fødsel. Så hun måtte få legeundersøkelse på flyplassen før hun fikk sette seg i flyet på vei hjem;)

Hehe..Ja,jeg vil jo gjerne hjem igjen da.;)
Om jeg får reise OG komme hjem igjen, så hadde det vært greit å kunne dratt i august, for da har vi noe å se frem til - i tillegg til at det ikke blir et stort gap mellom ferie og permisjon. Om jeg tar ferie allerede nå, så er det vel 3 måneder med endeløst arbeid (føles det som..)

er forskjellig tror jeg, men sjekk med plassen du skal til først! en vennine av meg fikk ikke reise hjem med fly i uke 32... de nektet henne å fikke ikke mulighet til legeundersøkelse.. selv om hun hadde legeerklæring! det ble en laaaaang tur hjem med taxi/buss og tog.. husker ikke helt hvor hun var men det hadde vært skrekken min tror jeg :P

Nå vet ikke jeg hvor du har tenkt å reise. Men bare husk at enkelte steder er den varmeste tiden i august:P så om gradestokken er på 40 og en er høygravid får en kanskje ikke samme kosen av å vær i syden;) Men det går nok fint an å reise i august ang graviditeten;)

Vi skulle egentlig dra i slutten av august, og være der i 2 uker. Men her var det sambo som syntes det ble for nære termin, så drar om 2 uker istedet :)

Enkelte krever legeattest etter uke 28, så greit å sjekke opp dette med det aktuelle flyselskapet i såfall =) 
Greit å være på den sikre sida. 

Back
Topp