Noen som vet?

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Kjerringrådene om å få jente eller gutt..
Det sies jo at om man har sex når man har eggløsning får man gutt, å har man sex før eggløsning blir d jente:p

Noen som har erfaring om dette stemmer?

Med snuppå vår så trudde me at me ikkje kom t å bli gravide for det var aalt for lenge til eggløsning, og maen sko vekk på jobb. Men d viste seg at så lenge før eggløsning blei jenta for oss :-)

hehe okei;)
Jeg har en gutt på 2 år, hadde vert artig med ei lita lillesøster, men blir d gutt er han jo hjertlelig vellkommen!:D Men her hadde vi sex samme dag som positiv eggløsningstest:))

Jepp... med snuppa så hadde vi ikke sex eggløsningsuka (han var borte), mens podden er eggløsningsaction. Derfor tror jeg dette er gutt ;)

Jeg er så nysgjerrig på hva som vokser inne i meg! har så lyst å begynne å innrede barnerom hehe

Guttungen ble unnfanget på eggløsningsdagen. Denne er jeg litt usikker på, for jeg hadde ikke så mye kontroll på disse datoene som jeg trodde xP

de sier jo at eggløsningtest barna blir gutter og overraskelsene blir jenter- så det er mok noe i det. Begge mine gutter er testet frem! så her stemmer det!

Storebror ble til på eggløsningsdagen, og det tror jeg spiren i magen også er :) Så blir nok en gutt igjen her...

Back
Topp