Noen som vet?

Mammaheks

Forelsket i forumet
Jeg har tenkt å kjøpe barnevogn hos Kattis i Strømstad, helst Emmaljunga Mondial. Jeg sendte en prisforespørsel til henne, og fikk svar at denne koster ca 7300 med stelleveske og regntrekk. 
Men de har en annen deal for city cross vognen. Da medfølger nemlig både stelleveske, regntrekk, citybagen og fottrekk.
Jeg skjønner jo at mondial ikke trenger citybag... men hva med fottrekk? Bruker man ikke fottrekk til mondial?? 

Jeg har vært å sett på Emmaljungas egne sider, og der står det at fottrekk er inkludert, men er avbildet på en Cerox vogn. Passer fottrekket til mondial også? 

Hun kan ikke bare ha glemt å nevne fot trekket da? 

Du vil jo trenge fot trekk på Mondialen til høsten/vinteren igjen vil jeg tro. 

Jeg kjøpte min Emmaljunga der, er jo et snart 3 år siden, men jeg fikk med fottrekket også :-) Så tror nok bare hun har glemt å nevne det..

Vår Edge ble kjøpt der for 3 år siden, og vi fikk med fottrekk. Vil tro det er en glipp å ikke nevne det.
Forøvrig vet jeg ikke om det passer mondialen, men det tror jeg altså.

Takk for svar :D Da regner jeg med at jeg får det også :) 

Siden jeg alleredde er i gang å spørre - vet noen om noen form for madrass er inkludert i dypbagen?

Alle dypbager har en madrasse ja.

VenterNr2iApril skrev:
Jeg kjøpte min Emmaljunga der, er jo et snart 3 år siden, men jeg fikk med fottrekket også :-) Så tror nok bare hun har glemt å nevne det..

Sign

Jeg kjøpte Mondial der i fjor. Fottrekk fulgte med

Back
Topp