Noen som vet?

~Damen~

Flørter med forumet
Jeg kaster opp en del nå, men de siste dagene har det gjort skikkelig vondt nede i magen når jeg hoster og brekker meg. Og av og til ellers også. Det er ikke midt på, bare på ene siden. Det kjennes ut som noen røsker og drar til nedi der. I tillegg har ikke den lille blødningen gitt seg enda.
Det er bare ørliten grann, men nok til at utfloden viser spor av blod.

Vanlig? Dette hadde jeg ikke sist. Da var jeg _bare_ kvalm.

Hmmm... sikkert ikke noe alvorlig! Men er det virkelig vondt så ta kontakt med legen din, å fortell det...:) kansje han er snill og henvender deg til tidlig UL?

Glapia. skrev:
Hmmm... sikkert ikke noe alvorlig! Men er det virkelig vondt så ta kontakt med legen din, å fortell det...:) kansje han er snill og henvender deg til tidlig UL?

Trenger neppe på tidlig UL.. eller jeg vet ikke. Jeg skal til legen på fredag, men det er så lenge til! Har innmari vondt innimellom, og så er det greit igjen. Kanskje jeg bare skal ringe ham å høre. Hater å mase.
Er det lov å ringe legevakten for sånne ting, eller blir dem grinete da? 

de mener ofte at gravide er overbekymret, og maser mye på legevakten.. men jeg syntes det er HELT og holdent i ORDEN!!! Vi er da gravide, som selvfølgelig er bekymret.... det er da bare normalt!... så jeg blir å ringe dersom det er noe, og blir de sur, så sprekker nok hormonene mine, og angriper de.. haha, neida. Syntes du skal ringe dersom du har veeldig vondt!

~Damen~ skrev:

Glapia. skrev:

Trenger neppe på tidlig UL.. eller jeg vet ikke. Jeg skal til legen på fredag, men det er så lenge til! Har innmari vondt innimellom, og så er det greit igjen. Kanskje jeg bare skal ringe ham å høre. Hater å mase.

Jeg ringte legevakten i sted pga kvalme og oppkast, 
de var veldig hyggelige,og svarte på det de kunne.
Og så ba de meg ringe fastlegen.

Snuppo og Sneipen skrev:

~Damen~ skrev:

Glapia. skrev:

Jeg ringte legevakten i sted pga kvalme og oppkast, 
de var veldig hyggelige,og svarte på det de kunne.
Og så ba de meg ringe fastlegen.

Ok, da ringer jeg fastlegen først uansett :)
Erfaringen sier at de har mindre tid på tlf, men vi får se! Da kan i alle fall ikke legevakten si noe på at jeg ringer dit eventuelt senere i dag :)

De ville ha meg inn, men det var helt fullt, så de ba meg ringe legevakten etter at legesenteret var stengt. De hadde mest trolig bare henvist meg til gyn. uansett, sa hun.

Legevakten vil ha meg inn for å utelukke blindtarmbetennelse. Prøvde å si at jeg ikke har feber, men greit å få en sjekk uansett :)

Lykke til på legevakta :) Har kastet opp 2 ganger i dag selv,og begge gangene fikk jeg vondt nederts i magen. Magen knyter seg jo sammen når man brekker seg,så tenkte bare det hadde noe med det å gjøre.Har da ihvertfall gitt seg :) Du får komme med en oppdatering på hvordan det gikk.

Hjemme igjen :) Nå er det så vondt at jeg må ligge på siden for ikke å grine. Skal til gyn pol i morgen for en nærmere sjekk. Urinprøven var fin, men den SÅ merkelig ut, hva nå det betyr...

Oi det hørtes ikke noe særlig ut :( fikk du utelukket blindtarmbetennelse?

lykke til på Gyn.pol i morgen.
Håper det ikke er noe farlig.

Back
Topp