noen som vet?

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Sitter her og er litt nysgjerig og tenkte å spørr her først.
Hvordan merker man forskjell på om man lekker fostervann eller om det bare er utflod.

Har helt siden jeg før jeg fikk mensen hatt utflod hver dag og alltid brukt truseinnlegg. Graviditeten har gitt mye mer utflod. men noen ganger bare renner det. Jeg kan stå å skifte klær og kjenner det renner nedover beina. Ikke mye da men noen dråper. Kan utflod være så tyntflytendene? eller kan det være fostervann? Det har vel vært slik en dag her og der i et par uker, jeg er nå forøvrig 25 uker på vei.
Bare for å ikke virke paranoid eller noe slikt spør jeg her før jeg ringer evt lege/legevakt/jordmor for å spørr.

Takk for svar på forhånd :)

Ring å spør jm eller lege hvis du er i tvil! Bedre en sjekk for mye enn for lite...

jeg opplevde å ha så tynn utflod at det rant nedover beina da jeg reiste meg opp fra senga f.eks. Hvis du lekker fostervann så merker du det for å si det sånn. Det kommer visst større mengder. men om du er veldig i tvil så ta kontakt med føden. 

Du kan jo sjekke det opp med lege eller noen andre, hvis du er usikker:/

Det kan nok være utflod også ja, jeg har mye. Det er ikke så tynt, men det er MYE. :l

Da eg lekkte fostervann i forrige svangerskap,merka ikkje eg det.. Eg hadde alltid trudd at når vannet gikk så var det mest som et splasj.. Eg våknet en morning og var veldig klam mellom bena,og som om eg hadde masse utflod i trusa.. Ble sendt til sus for skjekk da jm her ikkje kunne si noe,og da var allt fostervann borte.

Jeg føler det rett og slett renner av meg i perioder! Men hvis du er usikker må du gjerne ringe å fortelle oss hva de sa, har egentlig bare trodd at det var naturlig. Ikke tenkt så mye på det 

Back
Topp